کد خبر:
۱۵۶۹۶۰ ۱۱:۴۱
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
وزیر صمت:
دولت سهام خودروسازان را واگذار میکند
پدال نیوز: سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر اجرای برنامه دولت در خصوص واگذاری سهام خودروسازان تاکید کرد.
به گزارش "پدال نیوز"
سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر اجرای برنامه دولت در خصوص واگذاری سهام خودروسازان تاکید کرد.
سید محمد اتابک، در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتفاقات اخیر برنامه دولت در مورد واگذاری سهام خودروسازان چیست؟، گفت: دولت سهام خودروسازان را واگذار خواهد کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: اشکال خاصی در فرایند واگذاری سهام خودروسازها وجود ندارد و برنامه دولت، واگذاری است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
ابلاغ تمدید ثبت سفارش واردات خودروی ایرانیان مقیم خارج مونتاژکاران در پیچ تند هشدار سازمان حمایت نسبت به تعهدات معوق معرفی زیرساختهای جدید نظرسنجی و برنامههای توسعه آزمایشگاهی اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات جدید به خودروسازان گره کور بازار خودروهای وارداتی شورای رقابت؛ تسهیلگر صنعت خودرو یا بخشی از مشکل؟ آیا وعده جبران عقب ماندگی تحویل خودروهای مردم اجرا میشود؟ هیچ نگرانی برای تداوم تولید در صنعت خودرو وجود ندارد مردم قربانی عرضه ناپیوسته خودرو! توزیع رانت به قید قرعه چرا خودروسازان جهان در رقابت با چین عقب ماندهاند؟ ضرورت شفاف سازی ارقام بدهی به قطعه سازان هشدار درباره کلاهبرداری در اسقاط خودروهای فرسوده افزایش سرمایه شرکت واسپاری کرمان موتور به ۴۰۰ میلیارد تومان اختلاف خودروساز و قطعه ساز تحویل خودرو را عقب انداخت فروش خودروهای پرتقاضا بدون قرعه کشی ممنوع شد راز فروش خودروهای نجومی افت درآمد خودروسازان آلمانی ریزش قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی سهم خودروسازان چینی در اروپا دو برابر شد
شرایط فروش