کد خبر:
۸۳۸۶۷ ۱۳:۰۳
۱۳۹۷/۰۳/۱۴
آخرین اخبار از ادغام رنو ، نیسان و میتسوبیشی
پدال نیوز: کارلوس گوسن، مدیر هر دو شرکت رنو و نیسان گفت که ادغام رسمی این دو برند تا سال 2020 رخ نخواهد داد. این مدیر برزیلی در کنفرانس ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از هفت صبح| کارلوس گوسن، مدیر هر دو شرکت رنو و نیسان گفت که ادغام رسمی این دو برند تا سال 2020 رخ نخواهد داد. این مدیر برزیلی در کنفرانس بلومبرگ گفته است این اتحادیه که شامل میتسوبیشی هم میشود، در حال گشتن و بررسی راههای مختلف برای ادامه همکاری و گسترش فعالیتهای تجاری است.
رنو 43.4 درصد از سهام نیسان را کنترل میکند و نیسان هم 15 درصد از سهام رنو را در اختیار دارد. در چند ماه اخیر، شایعه شده بود که این دو شرکت به دنبال گسترش همکاریها و حتی در حال بررسی یک ادغام کلی هستند اما گوسن در کنفرانس ذکرشده، در پاسخ به این سوال که آیا در یک یا دو سال آینده، شاهد چنین ادغامی خواهیم بود یا خیر، گفت: بعید میدانم.
اینطور که به نظر میرسد، با توجه به جایگاه ارشد گوسن در هر دو شرکت، او است که تصمیمگیرنده نهایی درباره ادغام یا گسترش همکاریهای این دو برند است. در صورت ادغام شدن، سهامداران هر دو شرکت صاحب سهام معادل با ارزش سهام پیشین خود در کارخانه جدید خواهند شد.
گفته شده که در صورت ادغام احتمالی در سال ۲۰۲۰، یک دفتر مرکزی در ژاپن و دفتر دیگری در فرانسه تشکیل خواهد شد و احتمال وجود یک دفتر مستقل در انگلستان یا هلند هم وجود دارد.
البته حتی با وجود تایید نهایی گوسن هم، ادغام این دو شرکت کار آسانی نخواهد بود زیرا چنین معاملهای باید به تایید هر دو دولت ژاپن و فرانسه هم برسد. گفته شده دولت فرانسه که ۱۵ درصد از سهام رنو را در اختیار دارد، از احتمال وجود چنین معاملهای خشنود نیست و نمیخواهد تاثیر و نفوذ خود را روی برند خودروسازی فرانسوی از دست دهد.
رنو 43.4 درصد از سهام نیسان را کنترل میکند و نیسان هم 15 درصد از سهام رنو را در اختیار دارد. در چند ماه اخیر، شایعه شده بود که این دو شرکت به دنبال گسترش همکاریها و حتی در حال بررسی یک ادغام کلی هستند اما گوسن در کنفرانس ذکرشده، در پاسخ به این سوال که آیا در یک یا دو سال آینده، شاهد چنین ادغامی خواهیم بود یا خیر، گفت: بعید میدانم.
اینطور که به نظر میرسد، با توجه به جایگاه ارشد گوسن در هر دو شرکت، او است که تصمیمگیرنده نهایی درباره ادغام یا گسترش همکاریهای این دو برند است. در صورت ادغام شدن، سهامداران هر دو شرکت صاحب سهام معادل با ارزش سهام پیشین خود در کارخانه جدید خواهند شد.
گفته شده که در صورت ادغام احتمالی در سال ۲۰۲۰، یک دفتر مرکزی در ژاپن و دفتر دیگری در فرانسه تشکیل خواهد شد و احتمال وجود یک دفتر مستقل در انگلستان یا هلند هم وجود دارد.
البته حتی با وجود تایید نهایی گوسن هم، ادغام این دو شرکت کار آسانی نخواهد بود زیرا چنین معاملهای باید به تایید هر دو دولت ژاپن و فرانسه هم برسد. گفته شده دولت فرانسه که ۱۵ درصد از سهام رنو را در اختیار دارد، از احتمال وجود چنین معاملهای خشنود نیست و نمیخواهد تاثیر و نفوذ خود را روی برند خودروسازی فرانسوی از دست دهد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش