آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۸۹۱۰۲
۱۴:۳۸
۱۳۹۷/۰۵/۲۷
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خبر داد:

اضافه شدن 18 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند

پدال نیوز- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از اضافه شدن ۱۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند تا مهرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، یدالله غلامپور ظهر شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند با اشاره به وضعیت ناوگان‌های حمل‌ونقل در بیرجند بیان کرد: در حال حاضر 92 دستگاه فعال در شهر داریم.
 
وی با بیان اینکه از سال 92 تا 96، میزان جابه‌جایی مسافر روند کاهشی داشته باشد، اظهار کرد: در سال 92 میزان جابه‌جایی مسافر 17 میلیون و 600 هزار نفر بوده  که این در سال 96 به 12 میلیون و 200 هزار مسافر رسیده است.
 
غلامپور اظهار کرد: افزایش بی‌رویه خودروهای شخصی، کاهش کیفیت ناوگان، مجازی شدن سیستم دانشگاهی و پرداخت قبوض در منزل از عوامل کاهش جابه‌جایی مسافر است.
 
وی بیان کرد: دولت تکلیف کرده تا پایان سال 90 باید سهم ناوگان حمل‌ونقل عمومی به 75 درصد برسد که در حال حاضر در  میزان کمتر ی از این سهم هستیم.
 
غلامپور بیان کرد: سرانه جابه‌جایی توسط هر اتوبوس،  روزانه هزار و 400 نفر بوده که در حال حاضر میانگین جابه‌جایی به 400 نفر در روز رسیده است.
 
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به هزینه‌های یک دستگاه اتوبوس بیان کرد: هر دستگاه روزانه 14 ساعت فعالیت داشته و هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی متحمل شهرداری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه هر اتوبوس روزانه 100 لیتر سوخت معادل 32 هزار تومان مصرف می‌کند، اظهار کرد: همچنین متوسط هزینه‌های قطعات و لوازم یدکی روزانه برای هر اتوبوس 21 هزار تومان است.
 
غلامپور ادامه داد: به طور کلی هر دستگاه اتوبوس سالانه 136 میلیون تومان هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم متحمل شهرداری می‌کند.
 
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: برای جابه‌جایی هر مسافر 400 تومان وصول می‌شود این در حالی است که  برای شهرداری جابه جایی هم نفر هزار و 600 تومان هزینه دارد.
 
وی با اشاره به درآمد ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی درون شهری در بیرجند بیان کرد: طی سال گذشته درآمد هر اتوبوس 24 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از تزریق 18 دستگاه ناوگان حمل و نقل درون شهری به بیرجند تا مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: همچنین امسال دو میلیارد تومان بودجه برای اتوبوس‌رانی پیش‌بینی‌شده که بتوانیم هزینه‌های تمام‌شده شهرداری را کاهش دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو