مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی:
ایجاد شرکتهای زنجیرهای سوخت به هیچ وجه رانت نبود
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به ایجاد شرکتهای زنجیرهای سوخت (برند) اظهار کرد: ایجاد این شرکتها به هیچ وجه رانت نبود و هدف از ایجاد آنها نظارت مردم بر مردم است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمدرضا موسویخواه در مراسم بهرهبرداری از جایگاه اختصاصی 236 میدان آزادی با بیان اینکه وزارت نفت از سال 94 به دنبال ایجاد شرکتهای زنجیرهای توزیع سوخت برای ارائه خدمات بهتر بود، اظهار کرد: در مورد ایجاد این شرکتها شاهد هجمهها و سوء تفاهمهای بسیاری بودیم.
وی افزود: مردم حق دارند در جایگاهی سوختگیری کنند که امکانات بهتری ارائه میکند. در این راستا شرکت ملی پخش به عنوان یکی از اعضای وزارت نفت با نگاه خدمترسانی در بزرگراهها، مجتمعهایی برای خدمات رسانی بهتر به مردم ایجاد کرد و امروز بخش خصوصی با حمایت شرکت ملی پخش تلاش به ایجاد جایگاههای هوشمند کرده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: در تلاش هستیم مردم بدون ترافیک یا با ترافیک کمتر سوخت دریافت کنند.
موسویخواه در ادامه با اشاره به طرح کهاب اظهار کرد: شرکت ملی پخش از سال 90 به دنبال اجرای طرح کهاب یا همان جمعآوری بخار بنزین بود. با اجرای این طرح بوی بنزین کسی را آزار نمیدهد و از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری میشود. هدف این است که این طرح در همه کلانشهرها اجرا شود.
همچنین مسعود فرقهدانی رئیس شرکتی که مالک جایگاه افتتاح شده است، با اشاره به راهاندازی اولین جایگاه هوشمند در کشور گفت: در این جایگاه میتوانیم اطلاعات مخازن، بانک و تلمبهها را داشته باشیم و از ترکیب این اطلاعات است که یک جایگاه هوشمند میشود.
وی با اشاره به اجرای طرح کهاب در این جایگاه هوشمند توضیح داد: هر زمان که بنزین وارد باک خودرو میشود، به ازای هر یک لیتر بنزین مقداری بخار بنزین خارج میشود. در این جایگاه از نازلهایی استفاده میشود که بخار بنزین را همزمان با خروج بنزین از اطراف وکیوم میکنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: در نهایت بخارات بنزین در مخزن جمعآوری میشود و در دمای 15- تا 30- درجه تبدیل به بنزین میشوند.
وی با اشاره به پرداخت الکترونیک در این جایگاه گفت: این ویژگی باعث شده وجه اضافه از مردم دریافت نشود و شاهد کاهش حجم نقدینگی باشیم.
وی افزود: مردم حق دارند در جایگاهی سوختگیری کنند که امکانات بهتری ارائه میکند. در این راستا شرکت ملی پخش به عنوان یکی از اعضای وزارت نفت با نگاه خدمترسانی در بزرگراهها، مجتمعهایی برای خدمات رسانی بهتر به مردم ایجاد کرد و امروز بخش خصوصی با حمایت شرکت ملی پخش تلاش به ایجاد جایگاههای هوشمند کرده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: در تلاش هستیم مردم بدون ترافیک یا با ترافیک کمتر سوخت دریافت کنند.
موسویخواه در ادامه با اشاره به طرح کهاب اظهار کرد: شرکت ملی پخش از سال 90 به دنبال اجرای طرح کهاب یا همان جمعآوری بخار بنزین بود. با اجرای این طرح بوی بنزین کسی را آزار نمیدهد و از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری میشود. هدف این است که این طرح در همه کلانشهرها اجرا شود.
همچنین مسعود فرقهدانی رئیس شرکتی که مالک جایگاه افتتاح شده است، با اشاره به راهاندازی اولین جایگاه هوشمند در کشور گفت: در این جایگاه میتوانیم اطلاعات مخازن، بانک و تلمبهها را داشته باشیم و از ترکیب این اطلاعات است که یک جایگاه هوشمند میشود.
وی با اشاره به اجرای طرح کهاب در این جایگاه هوشمند توضیح داد: هر زمان که بنزین وارد باک خودرو میشود، به ازای هر یک لیتر بنزین مقداری بخار بنزین خارج میشود. در این جایگاه از نازلهایی استفاده میشود که بخار بنزین را همزمان با خروج بنزین از اطراف وکیوم میکنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: در نهایت بخارات بنزین در مخزن جمعآوری میشود و در دمای 15- تا 30- درجه تبدیل به بنزین میشوند.
وی با اشاره به پرداخت الکترونیک در این جایگاه گفت: این ویژگی باعث شده وجه اضافه از مردم دریافت نشود و شاهد کاهش حجم نقدینگی باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش