کد خبر:
۳۶۵۸۱ ۱۱:۱۹
۱۳۹۵/۰۷/۰۲
قناعتی مطرح کرد؛
تهران با کمبود ۵ هزار دستگاه اتوبوس مواجه است
پدال نیوز- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات تردد در شهر تهران، با اضافه شدن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس حل نمی شوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع بازسازی اتوبوس های فرسوده تهران، اظهار داشت: نمی توان به راحتی اتوبوس های فرسوده را بازسازی کرد، چرا که قیمت اتوبوس ها بالا است.
وی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری تهران اتوبوس های دو کابین را با قیمت 800 میلیون تومانی خریداری کرد، افزود: اگر بخواهیم 100 دستگاه اتوبوس دو کابین خریداری کنیم، باید 80 میلیارد تومان پرداخت کنیم.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکل شهر تهران با 100 دستگاه اتوبوس حل نمی شود، گفت: در حال حاضر شهر تهران با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس مواجه است و باید آن را به 9 هزار دستگاه برساند.
قناعتی تاکید کرد: از شهرداری تهران درخواست نداریم یک دفعه 2هزار دستگاه بخرد، اما می گوییم اگر سالانه 500 دستگاه اتوبوس خریداری کرده و آن را به ناوگان حمل و نقل تزریق کند، می تواند تا 4 سال آینده وضعیت موجود خود را به وضعیت مطلوبی برساند.
وی با بیان اینکه تا 2 سال آینده 1500 دستگاه اتوبوس هم در شهر تهران از رده خارج می شوند، گفت: در حال حاضر زمان حرکت اتوبوس ها در ایستگاه ها بالا رفته و برخی خطوط هم جمع شده است که این نشان از یک مشکل بزرگ دارد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: در حالی از مردم درخواست می کنیم با ماشین شخصی بیرون نیایند که با کمبود اتوبوس در شهر تهران روبه رو هستیم و باید با کمک دولت این مشکل را حل کنیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری تهران اتوبوس های دو کابین را با قیمت 800 میلیون تومانی خریداری کرد، افزود: اگر بخواهیم 100 دستگاه اتوبوس دو کابین خریداری کنیم، باید 80 میلیارد تومان پرداخت کنیم.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکل شهر تهران با 100 دستگاه اتوبوس حل نمی شود، گفت: در حال حاضر شهر تهران با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس مواجه است و باید آن را به 9 هزار دستگاه برساند.
قناعتی تاکید کرد: از شهرداری تهران درخواست نداریم یک دفعه 2هزار دستگاه بخرد، اما می گوییم اگر سالانه 500 دستگاه اتوبوس خریداری کرده و آن را به ناوگان حمل و نقل تزریق کند، می تواند تا 4 سال آینده وضعیت موجود خود را به وضعیت مطلوبی برساند.
وی با بیان اینکه تا 2 سال آینده 1500 دستگاه اتوبوس هم در شهر تهران از رده خارج می شوند، گفت: در حال حاضر زمان حرکت اتوبوس ها در ایستگاه ها بالا رفته و برخی خطوط هم جمع شده است که این نشان از یک مشکل بزرگ دارد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: در حالی از مردم درخواست می کنیم با ماشین شخصی بیرون نیایند که با کمبود اتوبوس در شهر تهران روبه رو هستیم و باید با کمک دولت این مشکل را حل کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها