اقدامات لازم برای جلوگیری از تضییع حقوق تاکسیرانان
پدال نیوز: معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای جلوگیری از تضییع حقوق تاکسیرانان تهران و خدمترسانی به آنان اقدامات لازم را به عمل آورده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، محمدحسن زدا با اشاره به درج برخی گزارشهای رسانههای مختلف در خصوص بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری شهر تهران و تخلفات انجام گرفته توسط شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران، گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان و تداوم خدمت رسانی به این عزیزان، اقدامات لازم را به عمل آورده است.
وی اظهار داشت: رانندگان حمل و نقل درون شهری تهران از سوی سازمان تاکسیرانی تهران مجوز فعالیت اخذ میکنند و تردد آنان در شهر تهران منوط به داشتن پروانه اشتغال از سازمان تاکسیرانی است.
وی ادامه داد: از طرفی مقرر شده بود شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران، به عنوان کارگزار و واسط با اخذ حق بیمه سهم بیمه شده و جمع آوری حقبیمههای رانندگان تحت عضویت خود؛ نسبت به تنظیم و ارسال لیست و پرداخت حق بیمه ماهیانه سهم بیمه شده رانندگان مزبور در مهلت مقرر قانونی ماده 39 قانون تامین اجتماعی و حداکثر تا بیستم ماه بعد به سازمان تأمین اجتماعی اقدام نماید.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: متأسفانه در ماههای گذشته شرکت تعاونی متعلق به سازمان تاکسیرانی تهران با سوء استفاده از موقعیت و علیرغم دریافت حق بیمه مربوط به ماههای دی، بهمن و اسفند 94 از رانندگان محترم از ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی خودداری کرده بود و این موضوع باعث بلاتکلیفی رانندگان در تداوم بیمه ای و همچنین عدم تمدید اعتبار دفترچه درمانی آنان شد.
زدا با تأکید بر اینکه تداوم خدمت رسانی به رانندگان تاکسی تهران و استیفای حقوق این عزیزان با جدیت دنبال میشود، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در درجه اول و در حداقل زمان ممکن نسبت به اصلاح سیستم مربوطه اقدام کرد به نحوی که رانندگان برای پرداخت حق بیمه و استفاده از خدمات تأمین اجتماعی مستقیماً به واحدهای اجرایی این سازمان مراجعه کنند تا از تداوم سوء استفاده شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران جلوگیری به عمل آید.
وی با بیان اینکه استیفای حقوق رانندگان تاکسی تهران و دریافت حق بیمه ماههای گذشته رانندگان نیز از سوی سازمان تأمین اجتماعی دنبال میشود، افزود: تخلف صورت گرفته مربوط به شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران است و این تخلف به اشتباه در برخی رسانهها به عنوان تخلف کارگزاری تأمین اجتماعی ذکر شده است اما این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد و واحدهای اجرایی سازمان در این رابطه نقشی نداشتهاند.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی میتوانند حق بیمه خود را مستقیماً از طریق واحدهای اجرایی این سازمان واریز کنند و برای تسهیل استفاده از خدمات سازمان امکان پرداخت غیر حضوری حق بیمه این عزیزان نیز فراهم شده است.
وی اظهار داشت: رانندگان حمل و نقل درون شهری تهران از سوی سازمان تاکسیرانی تهران مجوز فعالیت اخذ میکنند و تردد آنان در شهر تهران منوط به داشتن پروانه اشتغال از سازمان تاکسیرانی است.
وی ادامه داد: از طرفی مقرر شده بود شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران، به عنوان کارگزار و واسط با اخذ حق بیمه سهم بیمه شده و جمع آوری حقبیمههای رانندگان تحت عضویت خود؛ نسبت به تنظیم و ارسال لیست و پرداخت حق بیمه ماهیانه سهم بیمه شده رانندگان مزبور در مهلت مقرر قانونی ماده 39 قانون تامین اجتماعی و حداکثر تا بیستم ماه بعد به سازمان تأمین اجتماعی اقدام نماید.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: متأسفانه در ماههای گذشته شرکت تعاونی متعلق به سازمان تاکسیرانی تهران با سوء استفاده از موقعیت و علیرغم دریافت حق بیمه مربوط به ماههای دی، بهمن و اسفند 94 از رانندگان محترم از ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی خودداری کرده بود و این موضوع باعث بلاتکلیفی رانندگان در تداوم بیمه ای و همچنین عدم تمدید اعتبار دفترچه درمانی آنان شد.
زدا با تأکید بر اینکه تداوم خدمت رسانی به رانندگان تاکسی تهران و استیفای حقوق این عزیزان با جدیت دنبال میشود، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در درجه اول و در حداقل زمان ممکن نسبت به اصلاح سیستم مربوطه اقدام کرد به نحوی که رانندگان برای پرداخت حق بیمه و استفاده از خدمات تأمین اجتماعی مستقیماً به واحدهای اجرایی این سازمان مراجعه کنند تا از تداوم سوء استفاده شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران جلوگیری به عمل آید.
وی با بیان اینکه استیفای حقوق رانندگان تاکسی تهران و دریافت حق بیمه ماههای گذشته رانندگان نیز از سوی سازمان تأمین اجتماعی دنبال میشود، افزود: تخلف صورت گرفته مربوط به شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران است و این تخلف به اشتباه در برخی رسانهها به عنوان تخلف کارگزاری تأمین اجتماعی ذکر شده است اما این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد و واحدهای اجرایی سازمان در این رابطه نقشی نداشتهاند.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی میتوانند حق بیمه خود را مستقیماً از طریق واحدهای اجرایی این سازمان واریز کنند و برای تسهیل استفاده از خدمات سازمان امکان پرداخت غیر حضوری حق بیمه این عزیزان نیز فراهم شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها