کد خبر:
۱۳۲۸۵۷ ۱۱:۰۶
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
سرمایه گذاری فولکس واگن روی خودروهای برقی، هیبریدی و فناوری
پدال نیوز: گروه خودروسازی فولکس واگن در 5 سال آینده 86 میلیارد دلار روی خودروهای برقی، هیبریدی و فناوری دیجیتال سرمایه گذاری می کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، این حجم عظیم از سرمایه گذاری توسط پرفروش ترین گروه خودروسازی دنیا، روی صنعت حمل و نقل نوین یا e-mobility، فناوری های هیبریدی و دیجیتالی بسیار گویا و هشدار دهنده است و نشان می دهد که حاصل چنین رویکردی در آینده تا چه حد می تواند برخی از صنایع امروزی را منسوخ کند و از همین حالا بسیاری از حرفه ها و مشاغل به شدت در خطر معرض انقراض قرار گرفته اند.
از 86 میلیارد دلار، 41 میلیارد به صنعت حمل و نقل نوین یا همان ایی-موبیلیتی اختصاص یافته، 13 میلیارد دلار مخصوص خودروهای هیبریدی سرمایه گذاری خواهد شد.
گروه خودروسازی فولکس واگن 32 میلیارد دلار را صرف دیجیتالی کردن خواهد کرد که دو برابر برنامه ریزی های این خودروسازی در گذشته است.
هربرت دییس Herbert Diess مدیر عامل گروه خودروسازی فولکس واگن می گوید: «چون از قبل در مسیر تولید خودروهای برقی با باتری قرار گرفته ایم، حالا در پلتفرم های خودروهای الکتریکی، طلایه دار و پیشروی صنعت در جهان هستیم. در سال های آینده، برای صنعت خودرو الزامی است که جایگاه خود را در نرم افزار خودرو مشخص کند و ما در این زمینه هم راهبر بازار خواهیم بود تا نیازهای مردم را در بخش های حمل و نقل پایدارِ متصل به اینترنت در آینده فراهم آوریم. برای رسیدن به این هدف ما هزینه ها را در بخش دیجیتالی شدن دو برابر کرده ایم.»
به طور طبیعی، برای آن که اشتغال در کشور آلمان حفظ شود، این حجم عظیم از سرمایه گذاری در خود کشور آلمان صورت خواهد گرفت.
انتظار می رود که گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان که در حال حاضر عنوان پرفروش ترین خودروساز دنیا را دارد تا سال 2030 بیش از 70 نوع خودروی برقی به بازار دنیا عرضه کند که همین حالا 20 مدل آن در شرف تولید انبوه هستند. در همین فاصله زمانی (تا سال 2030 یعنی حدود 10 سال آینده) 60 محصول هم هیبریدی خواهند شد که نیمی از این 60 محصول همین حالاهم تا حدودی آمادگی تولید انبوه پیدا کرده اند.
ظرف یک دهه گروه خودروسازی فولکس واگن 26 میلیون دستگاه خودروی تمام برقی می سازد که 19 میلیون آن روی معماری و پلتفرم های جدید MEB خواهد بود. تا سال 2030 هم حدود 9 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن به بازار روانه می شوند.
از 86 میلیارد دلار، 41 میلیارد به صنعت حمل و نقل نوین یا همان ایی-موبیلیتی اختصاص یافته، 13 میلیارد دلار مخصوص خودروهای هیبریدی سرمایه گذاری خواهد شد.
گروه خودروسازی فولکس واگن 32 میلیارد دلار را صرف دیجیتالی کردن خواهد کرد که دو برابر برنامه ریزی های این خودروسازی در گذشته است.
هربرت دییس Herbert Diess مدیر عامل گروه خودروسازی فولکس واگن می گوید: «چون از قبل در مسیر تولید خودروهای برقی با باتری قرار گرفته ایم، حالا در پلتفرم های خودروهای الکتریکی، طلایه دار و پیشروی صنعت در جهان هستیم. در سال های آینده، برای صنعت خودرو الزامی است که جایگاه خود را در نرم افزار خودرو مشخص کند و ما در این زمینه هم راهبر بازار خواهیم بود تا نیازهای مردم را در بخش های حمل و نقل پایدارِ متصل به اینترنت در آینده فراهم آوریم. برای رسیدن به این هدف ما هزینه ها را در بخش دیجیتالی شدن دو برابر کرده ایم.»
به طور طبیعی، برای آن که اشتغال در کشور آلمان حفظ شود، این حجم عظیم از سرمایه گذاری در خود کشور آلمان صورت خواهد گرفت.
انتظار می رود که گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان که در حال حاضر عنوان پرفروش ترین خودروساز دنیا را دارد تا سال 2030 بیش از 70 نوع خودروی برقی به بازار دنیا عرضه کند که همین حالا 20 مدل آن در شرف تولید انبوه هستند. در همین فاصله زمانی (تا سال 2030 یعنی حدود 10 سال آینده) 60 محصول هم هیبریدی خواهند شد که نیمی از این 60 محصول همین حالاهم تا حدودی آمادگی تولید انبوه پیدا کرده اند.
ظرف یک دهه گروه خودروسازی فولکس واگن 26 میلیون دستگاه خودروی تمام برقی می سازد که 19 میلیون آن روی معماری و پلتفرم های جدید MEB خواهد بود. تا سال 2030 هم حدود 9 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن به بازار روانه می شوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها