آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۲۷۷۶۳
۱۲:۱۳
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

کاهش مصرف بنزین در کشور

پدال نیوز- رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و وضع برخی محدودیت‌ها برای کاهش تردد، میزان مصرف بنزین در کشور با کاهش ۱۵ درصدی مواجه شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از میزان، ناصر رئیسی فرد با اشاره به آخرین وضعیت میزان مصرف سوخت در کشور اظهار کرد: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و وضع برخی محدودیت‌ها برای کاهش تردد، میزان مصرف بنزین در کشور با کاهش 15 درصدی مواجه شده است.

رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: با افزایش هشدار‌های ستاد مبارزه با کرونا، رعایت نکات بهداشتی از سوی مالکان خودرو در جایگاه بیشتر شده است و در این میان با وجود عدم حمایت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جایگاه داران اقدام به تهیه مواد ضدعفونی و دستکش‌های یکبارمصرف برای سوخت گیری ایمن کردند.

وی ادامه داد: مسئله بنزین دزدی از گذشته وجود داشته، اما طی هفته‌های گذشته روندی صعودی داشته است و این موضوع زیان فراوانی را به جایگاه داران تحمیل کرده است.

رئیسی فرد ادامه داد: بار‌ها از سوی جایگاه داران طرح مبنی بر اتصال کارت سوخت به کارت بانکی ارائه شده است، اما به دلیل اجرایی نشدن آن شاهد بنزین دزدی در جایگاه‌های سوخت هستیم.

رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی بیان کرد: افزایش کارمزد جایگاه داران در حد حرف مانده و با وجود افزایش هزینه‌های خدمت رسانی اقدامی برای افزایش کارمزد 3 درصدی جایگاه داران صورت نگرفته است.

وی افزود: شرایط سختی برای جایگاه دارن سوخت ایجاد شده و با وجود احساس مسئولیت اجتماعی جایگاه دارن، فعالان این بخش در معرض حذف تدریجی از چرخه فعالیت هستند.

رئیسی فرد عنوان کرد: مشکلات اقتصادی جایگاه داران نیازمند افزایش کارمزد آن‌ها و یا پرداخت تسهیلات مالی برای احیای دوباره این بخش است.

رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی بیان کرد: بحث معطلی در جایگاه‌ها برای سوخت گیری به مشکلات کارت سوخت باز می‌گردد که در صورت جمع آوری کارت‌های سوخت و اتصال کارت سوخت به کارت بانکی روند سوخت گیری تسریع خواهد یافت.

وی افزود: افزایش تعداد جایگاه سوخت مشروط به اصلاح اقتصادی جایگاه دارن است و اگر افزایش جایگاه باعث افزایش خدمت رسانی و اشتغال شود اقدام مناسب است، اما باید به شرایط اقتصادی جایگاه دارن نیز توجه شود.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو