کد خبر:
۱۱۲۹۶۴ ۱۷:۱۲
۱۳۹۸/۰۸/۰۷
فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید میکند
پدال نیوز: خودروسازی فولکس واگن تولید خودروهای برقی را تا حدود یک میلیون خودرو تا پایان ۲۰۲۲ افزایش می دهد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، خودروسازی فولکس واگن تولید خودروهای برقی را تا حدود یک میلیون خودرو تا پایان 2022 افزایش می دهد. این خودروساز آلمانی با این کار از شرکت تسلا پیشی میگیرد و چین را تبدیل به یک میدان اصلی برای تولید این خودروها می سازد .
فولکس واگن دو کارخانه چینی را برای ساخت خودروهای برقی در سال آینده آماده میکند. این کارخانه های چینی ظرفیت تولید 600 هزار خودرو را خواهند داشت که نشان دهنده توانایی فولکس واگن برای صنعتی کردن تولید با سرعتی بیشتر از سایر پیشگامان بازار خودروهای برقی است .
تسلا هنوز سعی می کند با ساخت یک کارخانه جدید در شانگهای چین به هدف ساخت بیش از 500 هزار خودرو در سال برسد در حالیکه فولکس واگن بر راه اندازی دو کارخانه در انتینگ و فشون برای ساخت خودروهایی که آلایندگی آنها صفر است تمرکز دارد .
مکس واربرتون، یکی از تحلیل گران موسسه تحقیقاتی برنستین گفت:« واقعیت این است که موانع ورود به خودروسازی هنوز هم بالاست. ساخت خودرو سخت است. تغییر به سمت خودروهای برقی گرانقیمت خواهد بود ولی احتمالاً توسط خودروسازان سنتی هدایت میشود ».
فولکس واگن زیر ساخت های بزرگ خود در بخش عرضه کنندگان، کارخانه ها و کارگران را بیشتر از رقیبان خود مانند BMW،جنرال موتورز ، رنو و تسلا افزایش میدهد .
فولکس واگن علاوه بر تنظیم تدریجی تولید و استفاده از پلتفرم های دارای چندین سیستم نیرو محرکه ، بر روی یک طراحی خاص خودروهای برقی هم سرمایه گذاری می کند که به آن MEB می گویند و امیدوار است با این کار قیمت خودروهای برقی تا حدود 20 هزار یورو (22262 دلار ) کاهش یابد .
مقامات اجرایی ارشد فولکس واگن میگویند این شرکت مستقر در آلمان تا 2022 از هشت کارخانه دیگر برای تولید اختصاصی خودروهای برقی استفاده می کند و پلتفرم MEB خود را به رقبایش عرضه میکند و با این کار تبدیل به بزرگترین تولید کننده خودروهای دارای آلایندگی صفر در جهان خواهد شد .
هربرت دایس، مدیرعامل فولکس واگن گفت تسلا با معرفی خودروی الکتریکی «مدل3» یک رقیب جدی بود ولی ورود استارتاپ ها به تولید انبوه بدون داشتن تاسیسات تولیدی کافی سخت است . این خودروساز آلمانی برای تامین هزینه برقی کردن خودروهای خود قصد دارد فروش خودروهای اس یو وی دارای موتورهای احتراقی را تا 40 در صد کل فروش تا 2020 نسبت به 23 درصد 2018 افزایش دهد .
فولکس واگن اعلام کرد این گروه تا 2028 میتواند 22 میلیون خودروی برقی بسازد که 11.6 میلیون آن از کارخانه های چینی خواهد بود .
فولکس واگن دو کارخانه چینی را برای ساخت خودروهای برقی در سال آینده آماده میکند. این کارخانه های چینی ظرفیت تولید 600 هزار خودرو را خواهند داشت که نشان دهنده توانایی فولکس واگن برای صنعتی کردن تولید با سرعتی بیشتر از سایر پیشگامان بازار خودروهای برقی است .
تسلا هنوز سعی می کند با ساخت یک کارخانه جدید در شانگهای چین به هدف ساخت بیش از 500 هزار خودرو در سال برسد در حالیکه فولکس واگن بر راه اندازی دو کارخانه در انتینگ و فشون برای ساخت خودروهایی که آلایندگی آنها صفر است تمرکز دارد .
مکس واربرتون، یکی از تحلیل گران موسسه تحقیقاتی برنستین گفت:« واقعیت این است که موانع ورود به خودروسازی هنوز هم بالاست. ساخت خودرو سخت است. تغییر به سمت خودروهای برقی گرانقیمت خواهد بود ولی احتمالاً توسط خودروسازان سنتی هدایت میشود ».
فولکس واگن زیر ساخت های بزرگ خود در بخش عرضه کنندگان، کارخانه ها و کارگران را بیشتر از رقیبان خود مانند BMW،جنرال موتورز ، رنو و تسلا افزایش میدهد .
فولکس واگن علاوه بر تنظیم تدریجی تولید و استفاده از پلتفرم های دارای چندین سیستم نیرو محرکه ، بر روی یک طراحی خاص خودروهای برقی هم سرمایه گذاری می کند که به آن MEB می گویند و امیدوار است با این کار قیمت خودروهای برقی تا حدود 20 هزار یورو (22262 دلار ) کاهش یابد .
مقامات اجرایی ارشد فولکس واگن میگویند این شرکت مستقر در آلمان تا 2022 از هشت کارخانه دیگر برای تولید اختصاصی خودروهای برقی استفاده می کند و پلتفرم MEB خود را به رقبایش عرضه میکند و با این کار تبدیل به بزرگترین تولید کننده خودروهای دارای آلایندگی صفر در جهان خواهد شد .
هربرت دایس، مدیرعامل فولکس واگن گفت تسلا با معرفی خودروی الکتریکی «مدل3» یک رقیب جدی بود ولی ورود استارتاپ ها به تولید انبوه بدون داشتن تاسیسات تولیدی کافی سخت است . این خودروساز آلمانی برای تامین هزینه برقی کردن خودروهای خود قصد دارد فروش خودروهای اس یو وی دارای موتورهای احتراقی را تا 40 در صد کل فروش تا 2020 نسبت به 23 درصد 2018 افزایش دهد .
فولکس واگن اعلام کرد این گروه تا 2028 میتواند 22 میلیون خودروی برقی بسازد که 11.6 میلیون آن از کارخانه های چینی خواهد بود .
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها