کد خبر:
۱۱۰۸۹۰ ۱۴:۵۱
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چرا راهور تازه به فکر پلاک نکردن پراید افتاده است؟
پدال نیوز- نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: باید به حال این دو خودروساز بزرگ دولتی زودتر فکری کرد و آنها را به بخش خصوصی سپرد. چون بخش خصوصی نشان داده خیلی بهتر از دولتیها میتواند این مجموعهها را اداره کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان در مراسم رونمایی از دو کامیونت جدید گروه خودروسازی بهمن با اشاره به فسادها و تخلفات صورت گرفته گفت: ما باید تعارف را کنار بگذاریم و به این امر اعتراف کنیم که بخش خصوصی ما خیلی سالمتر از بخش دولتی است. تاکنون همه رانتخواریها و سوءاستفادهها در بخش دولتی صورت گرفته و این نشان میدهد ما مجلسیها نیز به صورت مناسب نظارت نکردیم پس نباید همه چیز را گردن تحریمها بیندازیم.
وی با اشاره به اظهارات رئیس پلیس راهور در هفته گذشته گفت: بعداز مدتها تازه راهور ما به این نتیجه رسیده که پراید را شمارهگذاری نکند آن هم بعد از تلفات بیشمار و خسارات زیادی که تاکنون به جای گذاشته است. آقایان چرا قبلا به این فکر نرسیدند و این نتیجه را نگرفتند که این خودرو خطرناک است؟ آن وقت افتخار میکنند که 28 هزار کشته جادهای را به 18 هزار نفر رسیدهاند. مگر نباید هر خودرویی تستهای لازم را بگذراند.
وی در خصوص اظهارات ترامپ گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا میگوید در یک دقیقه 15 مکان را میزند یک حرف بیاساس است. این ملت در دفاع مقدس به صورت روزانه 80 شهید داده است و عظمت همین خون شهدا ایجاب میکند که مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم و اگر نمیتوانیم آن را قبول نکنیم.
وی در پایان گفت: باید به حال این دو خودروساز بزرگ دولتی زودتر فکری کرد و آنها را به بخش خصوصی سپرد چون بخش خصوصی نشان داده خیلی بهتر از دولتیها میتواند این مجموعهها را اداره کنند.
وی با اشاره به اظهارات رئیس پلیس راهور در هفته گذشته گفت: بعداز مدتها تازه راهور ما به این نتیجه رسیده که پراید را شمارهگذاری نکند آن هم بعد از تلفات بیشمار و خسارات زیادی که تاکنون به جای گذاشته است. آقایان چرا قبلا به این فکر نرسیدند و این نتیجه را نگرفتند که این خودرو خطرناک است؟ آن وقت افتخار میکنند که 28 هزار کشته جادهای را به 18 هزار نفر رسیدهاند. مگر نباید هر خودرویی تستهای لازم را بگذراند.
وی در خصوص اظهارات ترامپ گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا میگوید در یک دقیقه 15 مکان را میزند یک حرف بیاساس است. این ملت در دفاع مقدس به صورت روزانه 80 شهید داده است و عظمت همین خون شهدا ایجاب میکند که مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم و اگر نمیتوانیم آن را قبول نکنیم.
وی در پایان گفت: باید به حال این دو خودروساز بزرگ دولتی زودتر فکری کرد و آنها را به بخش خصوصی سپرد چون بخش خصوصی نشان داده خیلی بهتر از دولتیها میتواند این مجموعهها را اداره کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش