دلیل غیبت پلیسهای دوچرخه سوار در پایتخت چیست؟
پدال نیوز- رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هدف از اجرای طرح پلیس دوچرخه سوار، ارتقاء فرهنگ مردم در استفاده از وسایل پاک است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرگرد سید مسلم موسوی رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر مشاهده نکردن پلیس دوچرخه سوار در خیابانها، از جمله میدان ونک، اظهار کرد: غرفه پلیس دوچرخه سوار در میدان ونک، به دلیل بروز یک اتفاق موقتا بسته شد، اما برای افزایش ایمنی بیشتر کارهای غرفه در حال انجام است و به زودی مستقر میشود.
رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که این طرح به کجا رسیده است و آیا مردم استقبال خوبی دارند، افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقاء فرهنگ مردم در استفاده از وسایل پاک بوده و به صورت پایلوت در مناطق 6 و 12 ما در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه در هر منطقه حدود 12 دوچرخه داریم، گفت: افسران ما شیفتی هستند و بعضی از آنها صبحها و بعضی دیگر ظهرها میآیند.
سرگرد موسوی بیان کرد: ما گفته ایم که برای دوچرخه سواران ارزش زیادی قائل هستیم و در صورت وارد شدن دوچرخه سواران به خطوط ویژه، هیچ محدودیتی برایشان قائل نمیشود، به این امید که میزان استفاده از دوچرخه در سیستم حمل و نقل شخصی مردم افزایش پیدا کند.
رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر کار اصلی پلیس دوچرخه سوار اظهار کرد: اولین و مهمترین فاکتور ما در حوزه پلیس، فرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه مانند دوچرخه است.
وی با بیان اینکه در برخی از معابر ترافیک ایجاد میشود، افزود: دوچرخه یک وسیله نقلیه است و تمام قوانین با آن مرتبط هست، اما اگر از آن پیاده شوید و در دست خود بگیرید، یک عابر پیاده محسوب میشوید.
سرگرد موسوی تصریح کرد: بنابراین در جاهایی که پرترافیک و یک طرفه هست، پلیس میتواند به عنوان عابر پیاده دوچرخه را در دست خود بگیرد و سریعتر کارهای ترافیکیاش را انجام دهد.
رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که این طرح به کجا رسیده است و آیا مردم استقبال خوبی دارند، افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقاء فرهنگ مردم در استفاده از وسایل پاک بوده و به صورت پایلوت در مناطق 6 و 12 ما در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه در هر منطقه حدود 12 دوچرخه داریم، گفت: افسران ما شیفتی هستند و بعضی از آنها صبحها و بعضی دیگر ظهرها میآیند.
سرگرد موسوی بیان کرد: ما گفته ایم که برای دوچرخه سواران ارزش زیادی قائل هستیم و در صورت وارد شدن دوچرخه سواران به خطوط ویژه، هیچ محدودیتی برایشان قائل نمیشود، به این امید که میزان استفاده از دوچرخه در سیستم حمل و نقل شخصی مردم افزایش پیدا کند.
رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر کار اصلی پلیس دوچرخه سوار اظهار کرد: اولین و مهمترین فاکتور ما در حوزه پلیس، فرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه مانند دوچرخه است.
وی با بیان اینکه در برخی از معابر ترافیک ایجاد میشود، افزود: دوچرخه یک وسیله نقلیه است و تمام قوانین با آن مرتبط هست، اما اگر از آن پیاده شوید و در دست خود بگیرید، یک عابر پیاده محسوب میشوید.
سرگرد موسوی تصریح کرد: بنابراین در جاهایی که پرترافیک و یک طرفه هست، پلیس میتواند به عنوان عابر پیاده دوچرخه را در دست خود بگیرد و سریعتر کارهای ترافیکیاش را انجام دهد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها