حادثه در ایستگاه مترو تهران/ قطع دست یک جوان و حال وخیم یک نفر دیگر
پدال نیوز: این حادثه دو مصدوم داشته که حال یکی از مصدومان وخیم است و دست یکی دیگر قطع شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ شنیده ها حاکی از وقوع یک حادثه در ایستگاه مترو سعدی و مصدوم شدن ۲ هموطنان دارد.
به گزارش فارس، دقایقی قبل حادثهای در ایستگاه متروی سعدی به وقوع پیوسته است.
مدیرعامل متروی تهران فرنوش نوبخت مدعی شد این حادثه جزئی بوده است و کشته و مصدوم نداشته است.
این در حالی است که یک منبع آگاه درخصوص اتفاقات متروی سعدی عنوان کرد: دو جوان ۲۷ و ۳۲ ساله به حریم ریلی تجاوز کرده که یک نفر از آنها از ناحیه دست و یک نفردیگر از کمر به پایین دچار مجروحیت شده است.
به گفته این منبع آگاه هر دو جوان به مراکز درمانی منتقل شده اند و تاکنون براساس گزارش های واصله زنده هستند.
سخنگوی اورژانس کشور نیز در رابطه با این حادثه گفت: این حادثه دو مصدوم داشته که حال یکی از مصدومان وخیم است و دست یکی دیگر قطع شده است.
پلیس: اقدام به خودکشی در مترو سعدی ناشی از توهم مصرف موادمخدر بود
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت درباره اقدام به خودکشی مرد جوان در ایستگاه مترو سعدی توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش تسنیم؛ سرهنگ جلیلیان درباره علت حادثه خونین در ایستگاه مترو سعدی که منجر به مصدومیت شدید دو مرد جوان شد، اظهار کرد: ساعت 17:45 امروز مرد 25 سالهای که بر اثر استعمال موادمخدر دچار توهم بود در ایستگاه مترو سعدی خود را جلوی قطار انداخت.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در این حین یکی از شهروندان فداکار (مردی حدود 35 ساله) بدون درنگ برای نجات آن شخص به داخل ریل رفت که ناگهان قطار با هر دو برخورد کرد.
وی از مصدومیت شدید هر دو نفر بر اثر این حادثه خبر داد.
به گزارش فارس، دقایقی قبل حادثهای در ایستگاه متروی سعدی به وقوع پیوسته است.
مدیرعامل متروی تهران فرنوش نوبخت مدعی شد این حادثه جزئی بوده است و کشته و مصدوم نداشته است.
این در حالی است که یک منبع آگاه درخصوص اتفاقات متروی سعدی عنوان کرد: دو جوان ۲۷ و ۳۲ ساله به حریم ریلی تجاوز کرده که یک نفر از آنها از ناحیه دست و یک نفردیگر از کمر به پایین دچار مجروحیت شده است.
به گفته این منبع آگاه هر دو جوان به مراکز درمانی منتقل شده اند و تاکنون براساس گزارش های واصله زنده هستند.
سخنگوی اورژانس کشور نیز در رابطه با این حادثه گفت: این حادثه دو مصدوم داشته که حال یکی از مصدومان وخیم است و دست یکی دیگر قطع شده است.
پلیس: اقدام به خودکشی در مترو سعدی ناشی از توهم مصرف موادمخدر بود
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت درباره اقدام به خودکشی مرد جوان در ایستگاه مترو سعدی توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش تسنیم؛ سرهنگ جلیلیان درباره علت حادثه خونین در ایستگاه مترو سعدی که منجر به مصدومیت شدید دو مرد جوان شد، اظهار کرد: ساعت 17:45 امروز مرد 25 سالهای که بر اثر استعمال موادمخدر دچار توهم بود در ایستگاه مترو سعدی خود را جلوی قطار انداخت.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در این حین یکی از شهروندان فداکار (مردی حدود 35 ساله) بدون درنگ برای نجات آن شخص به داخل ریل رفت که ناگهان قطار با هر دو برخورد کرد.
وی از مصدومیت شدید هر دو نفر بر اثر این حادثه خبر داد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها