راهکار جدید برای کارت سوخت شخصی
پدال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش سامانه کارت سوخت (بنزین) باقی خواهد ماند ولی باید تدبیری اندیشید تا با ارائه کارکردهای دیگر انگیزه بیشتری برای استفاده از آن ایجاد شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در خصوص عرضه سوخت بر اساس پیمایش اظهار داشت: طرح پیمایش از مهر ماه امسال آغاز شد به طوری که وسایل سنگین بر اساس بارنامه دو یا سه پیمانه سوختگیری میکنند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در عرضه سوخت در جایگاهها وجود ندارد.
عربعلی تأکید کرد: سهمیه کارت سوخت بر اساس پیمایش پر میشوند باید دارندگان وسایل نقلیه به این موضوع دقت نمایند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی درباره آخرین وضعیت پیشنهادهای حفظ کارت سوخت گفت: هم شرکت پخش فرآوردههای نفتی و هم وزارت نفت پیشنهاداتی در این مورد ارائه کردهاند که ارائه پاداش به استفادهکنندگان از کارت سوخت شخصی، یکی از این پیشنهادات است، اما هیچیک از این پیشنهادات نهایی نشده است.
عربعلی افزود: از یک میلیارد 200 میلیون لیتر سوخت 700 تومانی حدود 530 میلیون لیتر در کارت سوخت باقیمانده است.
در حال حاضر حدود یک ماه تا پایان مهلت مردم برای استفاده از سهمیه های باقی مانده بنزین 700 تومانی باقی مانده است و انتظار می رود با اتمام مهلت مذکور، سامانه کارت هوشمند سوخت در معرض تهدید جدی قرار بگیرد.
در خصوص کارت سوخت افزود: کارت سوخت به هیچ عنوان حذف نخواهد شد چرا که در این زمینه وزیر نفت پیشنهادهایی مبنی بر ابقای این کارت ارائه دادند که یکی از این گزینهها تشویق کردن مردم به سوختگیری با کارت سوخت است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در عرضه سوخت در جایگاهها وجود ندارد.
عربعلی تأکید کرد: سهمیه کارت سوخت بر اساس پیمایش پر میشوند باید دارندگان وسایل نقلیه به این موضوع دقت نمایند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی درباره آخرین وضعیت پیشنهادهای حفظ کارت سوخت گفت: هم شرکت پخش فرآوردههای نفتی و هم وزارت نفت پیشنهاداتی در این مورد ارائه کردهاند که ارائه پاداش به استفادهکنندگان از کارت سوخت شخصی، یکی از این پیشنهادات است، اما هیچیک از این پیشنهادات نهایی نشده است.
عربعلی افزود: از یک میلیارد 200 میلیون لیتر سوخت 700 تومانی حدود 530 میلیون لیتر در کارت سوخت باقیمانده است.
در حال حاضر حدود یک ماه تا پایان مهلت مردم برای استفاده از سهمیه های باقی مانده بنزین 700 تومانی باقی مانده است و انتظار می رود با اتمام مهلت مذکور، سامانه کارت هوشمند سوخت در معرض تهدید جدی قرار بگیرد.
در خصوص کارت سوخت افزود: کارت سوخت به هیچ عنوان حذف نخواهد شد چرا که در این زمینه وزیر نفت پیشنهادهایی مبنی بر ابقای این کارت ارائه دادند که یکی از این گزینهها تشویق کردن مردم به سوختگیری با کارت سوخت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها