پمپهای بنزین در کرج دستکاری میشود؟
پدال نیوز- مدیر شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه البرز در خصوص مباحث مطرح شده درباره کمفروشی بنزین و دستکاری پمپهای بنزین خاطرنشان کرد: با توجه به نظارت دقیق و مداومی که در این بخش وجود دارد خیلی به ندرت این اتفاق رخ میدهد که آن هم ممکن است به خاطر از کالیبر خارج شدن پمپ باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ابراهیم توسلی اظهار کرد: در حال حاضر با وجود اینکه در فصل مسافرت قرار داریم و تقاضا برای بنزین به خصوص در استان البرز زیاد است، هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و جایگاهها به خوبی کار توزیع سوخت را انجام میدهند.
توسلی ادامه داد: در این شرایط ما روزانه بین سه تا چهار میلیون لیتر بنزین و 700 تا 800 هزار لیتر نفت گاز در جایگاههای عرضه سوخت البرز توزیع میکنیم. معمولاً در روزهای آخر هفته مصرف سوخت در استان بیشتر شده و در روزهای پنجشنبه و جمعه است که به رکورد چهار میلیون لیتر میرسیم.
این مسئول در خصوص توزیع سوخت یورو 4 در استان نیز اعلام کرد: در حال حاضر تمام جایگاههای سوخت در کرج و فردیس و شهر هشتگرد در ساوجبلاغ بنزین یورو 4 توزیع میکنند؛ نفت گاز یورو 4 دهم در صورت موجود بودن در تمام جایگاههای استان عرضه میشود.
وی افزود: شرکت پخش چهار بار در ماه با تیمهای خود و یک بار در ماه به همراه تعزیرات و هر سه ما یکبار به همراه رسانهها در جایگاههای توزیع حاضر و به بررسی پمپها میپردازد تا امکان سوء استفاده به حداقل برسد. ضمن اینکه همه پمپهای توزیع سوخت دارای پلمب است که اگر دستکاری شود فرد متخلف با جریمه یک میلیون تومانی مواجه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ما به ندرت در استان شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.
توسلی ادامه داد: در این شرایط ما روزانه بین سه تا چهار میلیون لیتر بنزین و 700 تا 800 هزار لیتر نفت گاز در جایگاههای عرضه سوخت البرز توزیع میکنیم. معمولاً در روزهای آخر هفته مصرف سوخت در استان بیشتر شده و در روزهای پنجشنبه و جمعه است که به رکورد چهار میلیون لیتر میرسیم.
این مسئول در خصوص توزیع سوخت یورو 4 در استان نیز اعلام کرد: در حال حاضر تمام جایگاههای سوخت در کرج و فردیس و شهر هشتگرد در ساوجبلاغ بنزین یورو 4 توزیع میکنند؛ نفت گاز یورو 4 دهم در صورت موجود بودن در تمام جایگاههای استان عرضه میشود.
وی افزود: شرکت پخش چهار بار در ماه با تیمهای خود و یک بار در ماه به همراه تعزیرات و هر سه ما یکبار به همراه رسانهها در جایگاههای توزیع حاضر و به بررسی پمپها میپردازد تا امکان سوء استفاده به حداقل برسد. ضمن اینکه همه پمپهای توزیع سوخت دارای پلمب است که اگر دستکاری شود فرد متخلف با جریمه یک میلیون تومانی مواجه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ما به ندرت در استان شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها