هنوز زمانی برای سوختن کارت سوخت ابلاغ نشده است
پدال نیوز: حذف کارت های سوخت در فرآیند عرضه بنزین به صورت غیررسمی به جایگاهداران ابلاغ شده اما تا زمان ابلاغ رسمی، هم کارت های سوخت خودروهای شخصی و هم کارت های سوخت جایگاهداران فعال خواهد بود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، بیژن حاج محمدرضا در خصوص اینکه در برخی مناطق تهران از صبح امروز اختلالهایی در سوخت گیری با کارت سوخت خودروهای شخصی گزارش شده، گفت: اگر موردی بوده ناشی از اشکالات فنی مربوط به همان جایگاه است و این اختلال های موردی ربطی به پروسه حذف کارت سوخت در عرضه بنزین ندارد.
وی افزود: به صورت غیررسمی به جایگاهداران عرضه بنزین ابلاغ شده که به زودی کارت های سوخت غیرفعال می شوند اما هنوز ابلاغ رسمی صورت نگرفته و زمانی هم برای حذف کارت های سوخت اعلام نشده است.
به گفته رئیس انجمن جایگاهداران سوخت، تا زمانی که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از سوی دولت رسماً حذف کارت سوخت از چرخه سوخت گیری بنزین را اعلام نکند، هم کارت های سوخت خودروهای شخصی و هم کارت های سوخت جایگاهداران فعال خواهد بود.
هشتم شهریورماه سال جاری خبرگزاری تسنیم خبر از ارسال پیشنهاد وزارت نفت به هیئت دولت برای حذف کارت سوخت از ابتدای مهرماه داد.
بر اساس این پیشنهاد که به دستور وزیر نفت ارسال شده بود، مقرر شده بود در صورت موافقت دولت، کارت سوخت بنزین از ابتدای مهرماه حذف شود اما استفاده از کارت سوخت با طراحی متفاوت نسبت به بنزین، در سوخت گیری خودروهای گازوئیل سوز ادامه پیدا کند.
بررسی این پیشنهاد در هیئت دولت انجام شد و دو روز پیش سخنگوی دولت از حذف کارت سوخت خبر داد و گفت: "رئیس جمهور ابلاغیه حذف کارت سوخت را صادر کرد و اجرای آن بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی است."
پیرو این دستور رئیس جمهور، در حال حاضر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال هماهنگ سازی سیستم های آفلاین و آنلاین عرضه سوخت با فرآیند عرضه بنزین بدون کارت سوخت است.
وی افزود: به صورت غیررسمی به جایگاهداران عرضه بنزین ابلاغ شده که به زودی کارت های سوخت غیرفعال می شوند اما هنوز ابلاغ رسمی صورت نگرفته و زمانی هم برای حذف کارت های سوخت اعلام نشده است.
به گفته رئیس انجمن جایگاهداران سوخت، تا زمانی که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از سوی دولت رسماً حذف کارت سوخت از چرخه سوخت گیری بنزین را اعلام نکند، هم کارت های سوخت خودروهای شخصی و هم کارت های سوخت جایگاهداران فعال خواهد بود.
هشتم شهریورماه سال جاری خبرگزاری تسنیم خبر از ارسال پیشنهاد وزارت نفت به هیئت دولت برای حذف کارت سوخت از ابتدای مهرماه داد.
بر اساس این پیشنهاد که به دستور وزیر نفت ارسال شده بود، مقرر شده بود در صورت موافقت دولت، کارت سوخت بنزین از ابتدای مهرماه حذف شود اما استفاده از کارت سوخت با طراحی متفاوت نسبت به بنزین، در سوخت گیری خودروهای گازوئیل سوز ادامه پیدا کند.
بررسی این پیشنهاد در هیئت دولت انجام شد و دو روز پیش سخنگوی دولت از حذف کارت سوخت خبر داد و گفت: "رئیس جمهور ابلاغیه حذف کارت سوخت را صادر کرد و اجرای آن بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی است."
پیرو این دستور رئیس جمهور، در حال حاضر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال هماهنگ سازی سیستم های آفلاین و آنلاین عرضه سوخت با فرآیند عرضه بنزین بدون کارت سوخت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها