رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت:
کارت سوخت با برندسازی در تناقض است
پدال نیوز: حاج محمدرضا گفت: علیرغم اینکه تعداد جایگاههای عرضه سی ان جی به حدود ۲۵۰۰ جایگاه در کل کشور رسیده است، میزان تقاضا رشد نکرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا ، بیژن حاج محمدرضا، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت درباره حذف کارتهای سوخت و تاثیر آن بر میزان مصرف گفت: ما طی یک سال گذشته سوخت را آزاد میفروختیم و در آزاد فروشی هم نسبت به سال گذشته حدود 3.4 درصد افزایش فروش داشتیم در حالی که سالهای گذشته 10 تا 15 درصد افزایش مصرف داشتهایم.
وی افزود: تحمیل کارت سوخت با توجه به اینکه شرکت ملی پخش فرآوردهها دنبال برندسازی است ایجاد محدودیت و کار اضافه ای است که با عرضه بهینه در تناقض است.
حاج محمدرضا درباره تغییرات در تقاضای سی.ان.جی نیز اظهار داشت: گاز سی.ان.جی فقط در خودروهایی که باید جمع آوری میشدند، استفاده میشود و باعث آسیب اتومبیلها میشود اما در هر صورت قیمت بالای آن باعث شده که استقبالی از این سوخت صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: همیشه در دنیا قیمت سی.ان.جی بین 15 تا 20 درصد بنزین است اما در ایران کیلویی 600 تومان یعنی 60 درصد قیمت بنزین است لذا فروش فزایندهای نداشتیم.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت اظهار داشت: ما در حال حاضر گاز سی.ان.جی را گران میدهیم، محیط زیست را آلوده میکنیم و هم سرمایه ملی را از بین میبریم اما در هر صورت علیرغم اینکه تعداد جایگاههای عرضه سی.ان.جی به حدود 2500 جایگاه در کل کشور رسیده است میزان تقاضا رشد نکرده است.
وی درباره عرضه ال.پی.جی نیز گفت: در گذشته قبل از عرضه سی.ان.جی 15 جایگاه ال.پی.جی در کشور وجود داشت که تعداد آنها تقلیل پیدا کرده و چند جایگاه نیز بسته شده و چند جایگاه تبدیل به جایگاه عرضه سی.ان.جی شد.
حاج محمدرضا ادامه داد: در حال حاضر فقط تعداد معدودی جایگاه ال.پی.جی داریم که فقط 5 جایگاه عرضه در تهران و یک جایگاه نیز در شیراز است.
وی افزود: تحمیل کارت سوخت با توجه به اینکه شرکت ملی پخش فرآوردهها دنبال برندسازی است ایجاد محدودیت و کار اضافه ای است که با عرضه بهینه در تناقض است.
حاج محمدرضا درباره تغییرات در تقاضای سی.ان.جی نیز اظهار داشت: گاز سی.ان.جی فقط در خودروهایی که باید جمع آوری میشدند، استفاده میشود و باعث آسیب اتومبیلها میشود اما در هر صورت قیمت بالای آن باعث شده که استقبالی از این سوخت صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: همیشه در دنیا قیمت سی.ان.جی بین 15 تا 20 درصد بنزین است اما در ایران کیلویی 600 تومان یعنی 60 درصد قیمت بنزین است لذا فروش فزایندهای نداشتیم.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت اظهار داشت: ما در حال حاضر گاز سی.ان.جی را گران میدهیم، محیط زیست را آلوده میکنیم و هم سرمایه ملی را از بین میبریم اما در هر صورت علیرغم اینکه تعداد جایگاههای عرضه سی.ان.جی به حدود 2500 جایگاه در کل کشور رسیده است میزان تقاضا رشد نکرده است.
وی درباره عرضه ال.پی.جی نیز گفت: در گذشته قبل از عرضه سی.ان.جی 15 جایگاه ال.پی.جی در کشور وجود داشت که تعداد آنها تقلیل پیدا کرده و چند جایگاه نیز بسته شده و چند جایگاه تبدیل به جایگاه عرضه سی.ان.جی شد.
حاج محمدرضا ادامه داد: در حال حاضر فقط تعداد معدودی جایگاه ال.پی.جی داریم که فقط 5 جایگاه عرضه در تهران و یک جایگاه نیز در شیراز است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها