کد خبر:
۳۳۳۵۹ ۱۲:۵۱
۱۳۹۵/۰۵/۲۲
مدیرعامل سایپا:
تولید مجدد خودروهای سنگین دستاورد برجام است
پدال نیوز: جمالی گفت: یکی دیگر از برکات برجام همکاری مجدد ایوکو با زامیاد است که به سبب تحریم ها به حالت تعلیق در آمده بود اما امروز دوباره فعال شده است
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، مدیر عامل ساپیا در خصوص نمایشگاه مشهد اظهار داشت: استقبال خوبی که در این چند روز از این نمایشگاه شده نشان میدهد که مردم به صنعت خودروسازی کشور توجه ویژه ای دارند. ضمن این که پس از برجام صنعت خودروسازی کشور شرایط جدیدی را تجربه می کند و امیدوارم مجموعه سایپا با توجه به قراردادهایی که با شرکتهای خارجی امضا کرده کما فی السابق خدمتگذار مردم ایران باشد و با ارائه سبد محصولات جدید، متنوع و با کیفیت، خواسته مردم را محقق کند.
جمالی ادامه داد: پس از قرارداد سیتروئن که سرانجام نهایی شد مذاکرات خوبی را با نیسان، رنو و دیگر طرفهای تجاری آغاز کردیم و در این نمایشگاه موفق شدیم از خودروهای سنگینی که حاصل قرار داد ما با شرکت ایویکو است رونمایی کنیم.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برکات برجام همکاری مجدد ایوکو با زامیاد است که به سبب تحریم ها به حالت تعلیق در آمده بود اما امروز دوباره فعال شده است و محصولات جدید این خودرو سازی در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
جمالی با اشاره به اهداف صادراتی این خودرو سازی گفت: علاوه بر الجزایر که فاز اجرایی آن سال گذشته آغاز شد در پروژه آذربایجان نیز که هفته گذشته توسط وزیر صنعت کلنگ آن زده شد با ایرانخودرو کار مشترکی را انجام خواهیم داد. همچنین توانستیم سال گذشته 1000 دستگاه خودرو به عراق صادر کنیم و پیش بینی می کنیم این روند ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: مذاکراتی را با ساحل عاج جهت صادرات آغاز کردهایم و توانستیم اولین سری از خودروهای سایپا را نیز به لبنان صادر کنیم.
جمالی ادامه داد: پس از قرارداد سیتروئن که سرانجام نهایی شد مذاکرات خوبی را با نیسان، رنو و دیگر طرفهای تجاری آغاز کردیم و در این نمایشگاه موفق شدیم از خودروهای سنگینی که حاصل قرار داد ما با شرکت ایویکو است رونمایی کنیم.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برکات برجام همکاری مجدد ایوکو با زامیاد است که به سبب تحریم ها به حالت تعلیق در آمده بود اما امروز دوباره فعال شده است و محصولات جدید این خودرو سازی در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
جمالی با اشاره به اهداف صادراتی این خودرو سازی گفت: علاوه بر الجزایر که فاز اجرایی آن سال گذشته آغاز شد در پروژه آذربایجان نیز که هفته گذشته توسط وزیر صنعت کلنگ آن زده شد با ایرانخودرو کار مشترکی را انجام خواهیم داد. همچنین توانستیم سال گذشته 1000 دستگاه خودرو به عراق صادر کنیم و پیش بینی می کنیم این روند ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: مذاکراتی را با ساحل عاج جهت صادرات آغاز کردهایم و توانستیم اولین سری از خودروهای سایپا را نیز به لبنان صادر کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها