آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۸۸۲۷
۱۶:۲۲
۱۳۹۵/۰۳/۲۹
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:

ورود خودروی ایرانی به بازار خارجی به زیرساخت هایی مانند خدمات پس از فروش نیاز دارد

پدال نیوز:عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: صادرات خودرو به کشورهای دیگر، به ایجاد زیرساخت هایی در بازارهای هدف نیاز دارد؛ ما باید در بازارهای بین المللی تبلیغات و خدمات پس از فروش داشته باشیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز، محمدرضا نجفی منش با تاکید بر این که باید مدل های جدید خودرو را صادر کنیم، افزود: درست است مدل هایی همچون تیبا و سمند بازار دارند، اما باید مدل های جدید به بازارهای خارجی صادر کنیم تا بازار آنها محصولات ما را بپذیرد.
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو تبدیل ایران به یک کشور صادرکننده خودرو را امکانپذیر دانست و گفت: در دهه 1360 میلادی اگر فردی می گفت ژاپن قصد صادرات خودرو دارد همه او را مورد تمسخر قرار می دادند؛ در دهه 70 و 80 اگر فردی فکر می کرد کره جنوبی می خواهد خودرو صادر کند، هیچکس حرف او را باور نمی کرد. همچنین در دهه 90، اگر فردی می گفت چین می خواهد به جمع کشورهای صادرکننده خودرو بپیوندند، کسی او را باور نمی کرد.
نجفی منش افزود: امروز هم اگر ما بگوییم می خواهیم به حتی کشورهای اروپایی خودرو صادرکنیم، شاید هیچ کس آن را باور نکند، اما اگر اراده کنیم می توانیم.
رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق تهران در ارتباط با حضور خودروسازان مختلف در بازار خودروی ایران گفت: اگر این حضور با رعایت شرط وزارت صنعت، معدن و تجارت اتفاق بیافتد، خوب است. این وزارتخانه تاکید کرده است تولید خودروهای خارجی در ایران باید با حداقل 40 درصد ساخت داخل انجام شود، حداقل 30 درصد از محصولات تولیدی به بازارهای بین المللی صادر شود و همچنین سرمایه گذاری نیز باید به صورت مشترک صورت گیرد.
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران افزود: هر شرکتی که با این شرایط جلو بیاید، ما به آن «خوش آمد» می گوییم اما اینکه ما بخواهیم خودروی آماده وارد کنیم یا به سمت سی.کی.دی (قطعات کاملا منفصل Complete Knocked Down ) برویم نه؛ چون این نوع همکاری ها برای ما ارزش افزوده و اشتغال ایجاد نمی کند.
به گزارش ایرنا، دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا سالیانه در مجموع 250 تا 300 هزار دستگاه خودروی کامل به بازارهای هدف صادر می کنند. مقداری صادرات به صورت سی کی دی نیز انجام می شود.
خودروسازان داخلی سالیانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه انواع خودرو تولید می کنند، که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت، این میزان در افق 1404 باید به سه میلیون دستگاه در سال افزایش یابد و یک سوم آن صادر شود.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو