روزانه چند نفر با مترو جا به جا میشوند؟
پدال نیوز: معاون شهردار تهران گفت: اکنون جابه جایی روزانه ۶۰۰ نفر در سال ۸۴ به سه میلیون نفر در مترو رسیده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با حضور معاون شهردار تهران و مدیران حوزه ترافیک در محل شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار شد و طی حکمی از سوی شهردار تهران ، از زحمات محسن نائبی تقدیر و محمد احمدی بافنده به عنوان مدیر عامل این شرکت منسوب شد.
در ادامه سید جعفر تشکری هاشمی معاون شهردار تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه متروی تهران یکی از جوانترین ارگانهای کشور است، گفت: متروی تهران قریب به صد سال از سایر متروهای جهان جوانتر است و همین تاخیر در ساخت مترو منجرشده اکنون با پدیده آشفتگی ترافیک درگیر باشیم.
وی با بیان اینکه متروی تهران تا بیش از انقلاب چیزی نداشت و پس از آن تا سال 84، تنها 79 کیلومتر ساخته شد، تصریح کرد: با همت والای شهردار تهران طی 10 سال ، 109 کیلومتر مترو یعنی میانگین سالانه 11 کیلومتر مترو ساخته شده است. به طوری که 79کیلومتر متروی دیروز، امروز به 188 کیلومتر؛ 35 ایستگاه دیروز، امروزه 101به ایستگاه و 350واگن به 1200 واگن رسیده است. اکنون جابه جایی روزانه 600 نفر در سال 84 به سه میلیون نفر رسیده است که تمامی این موارد نتیجه باور جدی مدیریت شهری در کنترل ترافیک است.
تشکری هاشمی تاکید کرد: طی 2 سال آینده (سال 95 و 96) قرار است تحولی عظیم در متروی تهران اتفاق بیفتد که به اندازه طی 10 ساله گذشته و یک ونیم برابر 22 سال قبل ازآن خواهد بود. این در حالی است که پس از بهره برداری از خطوط در دست احداث تمامی فعالیتها به شرکت بهرهبرداری مترو سپرده میشود و انتظار داریم حجم انبوه سرویس دهیها را مدیریت کنیم.
وی با اشاره به مطالبات شهرداری تهران از مدیر جدید شرکت بهره برداری مترو گفت: خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم، اعتماد، حداکثر نظم و حداقل تاخیرها مورد تاکید شهرداری تهران بوده و در عین حال بهره وری بهتر و حداکثری از ناوگان توجه ویژه به معلولان و جانبازان از دیگر مطالبات شهرداری تهران است .
وی از زحمات مدیران پیشین شرکت بهره برداری مترو ربیعی، قلیها، و نایبی تشکر کرد و بیان کرد: امروز یک مسابقه دو امدادی داریم و مدیری به مدیری دیگر کار را تحویل میدهد.
معاون شهردار تهران تاکید کرد: میدانم برای رسیدن به این مهم تجهیزات و منابع نیاز است اما کافی نیست و مدیریت مبتنی بر تفکر جهادی این مهم را محقق خواهد کرد.
محمد احمدی بافنده در ادامه این مراسم، انضباط کاری را مهمترین شاخصه کار در مترو دانست و بیان کرد: معتقدم مدیر هرچه قدر هم که متعهد باشد باید منضبط باشد.
احمدی بافنده تاکید کرد: ثانیهها در مترو تاثیرگذار است و از تمامی همکاران میخواهم که ضوابط را رعایت کنید و در چارچوب ضوابط انتظار داشته باشید.
وی در ادامه تصریح کرد: هزینه کرد در حوزه مترو یکی دیگر از شاخصههای مورد توجه من است. به طوری که همیشه باید در نظر داشته باشیم، این هزینه از دید چه کسانی پرداخت میشود. درست است که در کشور با هزینههای غیرقابل توصیف مواجهیم اما در حوزه مترو هزینه کرد باید حساب مند باشد.
در ادامه سید جعفر تشکری هاشمی معاون شهردار تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه متروی تهران یکی از جوانترین ارگانهای کشور است، گفت: متروی تهران قریب به صد سال از سایر متروهای جهان جوانتر است و همین تاخیر در ساخت مترو منجرشده اکنون با پدیده آشفتگی ترافیک درگیر باشیم.
وی با بیان اینکه متروی تهران تا بیش از انقلاب چیزی نداشت و پس از آن تا سال 84، تنها 79 کیلومتر ساخته شد، تصریح کرد: با همت والای شهردار تهران طی 10 سال ، 109 کیلومتر مترو یعنی میانگین سالانه 11 کیلومتر مترو ساخته شده است. به طوری که 79کیلومتر متروی دیروز، امروز به 188 کیلومتر؛ 35 ایستگاه دیروز، امروزه 101به ایستگاه و 350واگن به 1200 واگن رسیده است. اکنون جابه جایی روزانه 600 نفر در سال 84 به سه میلیون نفر رسیده است که تمامی این موارد نتیجه باور جدی مدیریت شهری در کنترل ترافیک است.
تشکری هاشمی تاکید کرد: طی 2 سال آینده (سال 95 و 96) قرار است تحولی عظیم در متروی تهران اتفاق بیفتد که به اندازه طی 10 ساله گذشته و یک ونیم برابر 22 سال قبل ازآن خواهد بود. این در حالی است که پس از بهره برداری از خطوط در دست احداث تمامی فعالیتها به شرکت بهرهبرداری مترو سپرده میشود و انتظار داریم حجم انبوه سرویس دهیها را مدیریت کنیم.
وی با اشاره به مطالبات شهرداری تهران از مدیر جدید شرکت بهره برداری مترو گفت: خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم، اعتماد، حداکثر نظم و حداقل تاخیرها مورد تاکید شهرداری تهران بوده و در عین حال بهره وری بهتر و حداکثری از ناوگان توجه ویژه به معلولان و جانبازان از دیگر مطالبات شهرداری تهران است .
وی از زحمات مدیران پیشین شرکت بهره برداری مترو ربیعی، قلیها، و نایبی تشکر کرد و بیان کرد: امروز یک مسابقه دو امدادی داریم و مدیری به مدیری دیگر کار را تحویل میدهد.
معاون شهردار تهران تاکید کرد: میدانم برای رسیدن به این مهم تجهیزات و منابع نیاز است اما کافی نیست و مدیریت مبتنی بر تفکر جهادی این مهم را محقق خواهد کرد.
محمد احمدی بافنده در ادامه این مراسم، انضباط کاری را مهمترین شاخصه کار در مترو دانست و بیان کرد: معتقدم مدیر هرچه قدر هم که متعهد باشد باید منضبط باشد.
احمدی بافنده تاکید کرد: ثانیهها در مترو تاثیرگذار است و از تمامی همکاران میخواهم که ضوابط را رعایت کنید و در چارچوب ضوابط انتظار داشته باشید.
وی در ادامه تصریح کرد: هزینه کرد در حوزه مترو یکی دیگر از شاخصههای مورد توجه من است. به طوری که همیشه باید در نظر داشته باشیم، این هزینه از دید چه کسانی پرداخت میشود. درست است که در کشور با هزینههای غیرقابل توصیف مواجهیم اما در حوزه مترو هزینه کرد باید حساب مند باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها