کد خبر:
۱۴۳۴۸۰ ۱۱:۳۲
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در بازدید از مرکز واکسیناسیون قطعه سازان:
روند واکسیناسیون قطعه سازان به خوبی در حال انجام است
پدال نیوز- عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: روند واکسیناسیون قطعه سازان به خوبی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و به عنوان مثال در یک هفته نخست، ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دوز اول واکسن کرونا را در مرکز فرزانگان دریافت کرده اند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ بهمن حسین زاده درباره روند واکسیناسیون فعالان مجموعه های قطعه ساز که در پایگاه فرزانگان در حال انجام است، گفت: واکسیناسیون قطعه سازان از هفته گذشته آغاز شد و در مرکز فرزانگان تاکنون 3 هزار و 500 نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی با بیان اینکه در راستای توزیع مناسب واکسن، سایت های مختلف نسبت به واکسیناسیون فعالان صنعت خودرو، مجموعه های قطعه سازی و سپس گروه خدمات پس از فروش خودرو اقدام می کنند، تصریح کرد: شرکت های قطعه ساز در زمان معین نیروهای خود را به مرکز واکسیناسیون اعزام می کنند تا ضمن جلوگیری از هر گونه ازدحام، بتوان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرد.
عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: روند واکسیناسیون فعالان صنعت قطعه سازی که شامل قطعه سازان دولتی و غیر دولتی می شود بر اساس معرفی نامه ای است که شرکت های خودروسازی ارایه کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون سراسری فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کار بسیار بزرگی بود که در مجموعه های خودروسازی دنبال شد، افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی ماهر اصلی ترین سرمایه شرکتها و موسسات می باشد و از طرفی این متخصصین و کارگران در صنعت خودروسازی در شیفتهای طولانی مشغول به کار هستند، از اصلی ترین دغدغه های مدیران صنعت خودروسازی حفظ سلامتی این عزیزان بود که با واکسیناسیون نیروی انسانی تمام تلاشمان را در حفظ سلامتی آنها انجام میدهیم.
وی با بیان اینکه در راستای توزیع مناسب واکسن، سایت های مختلف نسبت به واکسیناسیون فعالان صنعت خودرو، مجموعه های قطعه سازی و سپس گروه خدمات پس از فروش خودرو اقدام می کنند، تصریح کرد: شرکت های قطعه ساز در زمان معین نیروهای خود را به مرکز واکسیناسیون اعزام می کنند تا ضمن جلوگیری از هر گونه ازدحام، بتوان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرد.
عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: روند واکسیناسیون فعالان صنعت قطعه سازی که شامل قطعه سازان دولتی و غیر دولتی می شود بر اساس معرفی نامه ای است که شرکت های خودروسازی ارایه کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون سراسری فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کار بسیار بزرگی بود که در مجموعه های خودروسازی دنبال شد، افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی ماهر اصلی ترین سرمایه شرکتها و موسسات می باشد و از طرفی این متخصصین و کارگران در صنعت خودروسازی در شیفتهای طولانی مشغول به کار هستند، از اصلی ترین دغدغه های مدیران صنعت خودروسازی حفظ سلامتی این عزیزان بود که با واکسیناسیون نیروی انسانی تمام تلاشمان را در حفظ سلامتی آنها انجام میدهیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها