مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران خبر داد؛
افزودن 250 اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
پدال نیوز: ترفع از اضافه شدن ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس و بازسازی ۴۰۰ اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محمود ترفع مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه با احتساب ۱۰۰ اتوبوسی که اخیرا از آنها رونمایی شده، تعداد ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس ظرف سه ماه آینده به اتوبوسرانی تهران اضافه خواهد شد، گفت: مینی بوسها به خطهایی خواهند رفت که اتوبوس برای آنها زیاد و مسافر کم است و اتوبوسهای خطوطی که مینی بوس به آنها اضافه میشود به علاوه اتوبوسهای جدید به خطوطی که به ناوگان بیشتر و نوسازی نیاز دارند، میروند.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان سال باید ۴۰۰ اتوبوس اورهال شوند، افزود: بازسازی تعداد ۱۰۰ اتوبوس براساس قراردادی که با بخش خصوصی به امضاء رسیده انجام خواهد شد و تعداد آن رو به افزایش است و همچنین تعدادی نیز از طریق تعمیرگاههای اتوبوسرانی بازسازی خواهند شد.
وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا اتوبوسهای ما شلوغ بودند و در حال حاضر هم همین وضعیت وجود دارد، آن هم به خاطر این است که مردم در خیابانها حضور دارند و باید به محل کار خود بروند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر وضعیتی که کرونا به وجود آورده، افزایش نرخ ارز، تحریم و کاهش مسافر موجب شده تا بخش خصوصی نتواند به فعالیت خود با اتوبوسهای بیشتری ادامه دهد و دولت اگر میخواهد این اتوبوسها فعالیت بیشتری داشته باشند باید به آنها یارانه بدهد تا فاصله گذاری بیشتری ایجاد شود.
وی افزود: متأسفانه هیچ کمکی به ما انجام نشده، اما از ما توقع دارند که فاصله گذاری را به وجود بیاوریم و اتوبوس هایمان را بیشتر کنیم.
ترفع بیان کرد: ۱۰۰ اتوبوس و مینی بوس جدیدی که خریداری شده باید شماره گذاری شوند، بر روی آنها دستگاه کارتخوان، جی پی اس و ... نصب شود که امیدواریم تا یکم آذر ماه به خطوط اضافه خواهند شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان سال باید ۴۰۰ اتوبوس اورهال شوند، افزود: بازسازی تعداد ۱۰۰ اتوبوس براساس قراردادی که با بخش خصوصی به امضاء رسیده انجام خواهد شد و تعداد آن رو به افزایش است و همچنین تعدادی نیز از طریق تعمیرگاههای اتوبوسرانی بازسازی خواهند شد.
وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا اتوبوسهای ما شلوغ بودند و در حال حاضر هم همین وضعیت وجود دارد، آن هم به خاطر این است که مردم در خیابانها حضور دارند و باید به محل کار خود بروند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر وضعیتی که کرونا به وجود آورده، افزایش نرخ ارز، تحریم و کاهش مسافر موجب شده تا بخش خصوصی نتواند به فعالیت خود با اتوبوسهای بیشتری ادامه دهد و دولت اگر میخواهد این اتوبوسها فعالیت بیشتری داشته باشند باید به آنها یارانه بدهد تا فاصله گذاری بیشتری ایجاد شود.
وی افزود: متأسفانه هیچ کمکی به ما انجام نشده، اما از ما توقع دارند که فاصله گذاری را به وجود بیاوریم و اتوبوس هایمان را بیشتر کنیم.
ترفع بیان کرد: ۱۰۰ اتوبوس و مینی بوس جدیدی که خریداری شده باید شماره گذاری شوند، بر روی آنها دستگاه کارتخوان، جی پی اس و ... نصب شود که امیدواریم تا یکم آذر ماه به خطوط اضافه خواهند شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها