کد خبر:
۱۳۱۰۱۹ ۱۰:۴۶
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سال بعد حتماً/
تسلا سودای رفتن به هندوستان هم دارد
پدال نیوز: تسلا که بعد از تولید در کشور چین، کارخانه ای در حال احداث در آلمان دارد و وعده وانت سایبری را در تگزاس داده است حالا قول رفتن به هندوستان داده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در سال های اخیر مد شده است که به جای انتشار خبر در خبرگزاری ها و روزنامه ها، سیاستمدران و مدیر عاملان شرکت ها اخبار را در صفحه توییتر خودشان منتشر می کنند. از قضا ایلان ماسک هم به تازگی در صفحه توییتر خود در پاسخ به یک کاربر که پرسیده بود آیا تسلا به هندوستان هم می رسد نوشت: «سال بعد حتماً».
با توجه به این که ماسک در سال 2019 هم همین پاسخ را داده بود و همه ی خاطرخواهان تسلا در هندوستان انتظار می کشیدند که سال 2020 صاحب تسلا شوند حال این کمپانی در دفاع از خود می گوید که شیوع ویروس کرونا همه خودروسازان را با چالش دوچندان مواجه کرده است.
تا سال 2021، تسلا دو کارخانه گیگافکتوری، یکی در آستن تگزاس و دیگری در برلین را در زمانبندی برنامه های خود دارد. در تگزاس قرار است وانت های وعده داده خود به نام سایبرتراک یا وانت سایبری و شاسی بلند مدل Y را به تولید انبوه برساند. برای توسعه در اروپا هم باید کارخانه برلین آن تا سال 2021 به بهره برداری برسد و این در حالی است که خود آلمان بزرگترین کانون تولید خودروهای اروپا و جهان است.
البته اگر تسلا از عهده برآید، کشور هندوستان بسیار مستعد پیشرفت است چون «نارندرا مودی» نخست وزیر این کشور تمام تمرکز دولتش را در بخش صنعت خودرو روی خودروهای برقی قرار داده است.
در شش ماهه نخست سال 2020، هندوستان به دلیل شیوع کرونا ضربه سختی را در فروش خودرو دید.
با توجه به این که ماسک در سال 2019 هم همین پاسخ را داده بود و همه ی خاطرخواهان تسلا در هندوستان انتظار می کشیدند که سال 2020 صاحب تسلا شوند حال این کمپانی در دفاع از خود می گوید که شیوع ویروس کرونا همه خودروسازان را با چالش دوچندان مواجه کرده است.
تا سال 2021، تسلا دو کارخانه گیگافکتوری، یکی در آستن تگزاس و دیگری در برلین را در زمانبندی برنامه های خود دارد. در تگزاس قرار است وانت های وعده داده خود به نام سایبرتراک یا وانت سایبری و شاسی بلند مدل Y را به تولید انبوه برساند. برای توسعه در اروپا هم باید کارخانه برلین آن تا سال 2021 به بهره برداری برسد و این در حالی است که خود آلمان بزرگترین کانون تولید خودروهای اروپا و جهان است.
البته اگر تسلا از عهده برآید، کشور هندوستان بسیار مستعد پیشرفت است چون «نارندرا مودی» نخست وزیر این کشور تمام تمرکز دولتش را در بخش صنعت خودرو روی خودروهای برقی قرار داده است.
در شش ماهه نخست سال 2020، هندوستان به دلیل شیوع کرونا ضربه سختی را در فروش خودرو دید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها