کد خبر:
۱۳۰۴۰۱ ۰۹:۱۲
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
رئیس انجمن قطعهسازان تهران:
ساخت برخی قطعات وارداتی خودرو آغاز شد
پدال نیوز- رئیس انجمن همگن قطعهسازان استان تهران گفت: ساخت برخی قطعات وارداتی خودروهای ایرانی آغاز شده و به زودی سهم ۷۰ درصدی تولید داخلی قطعات و لوازم یدکی خودرو به ۹۰ درصد افزایش مییابد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا نجفیمنش افزود: سه هزارو 300 نوع قطعه نظیر قطعات فلزی، پرسی و فنری برای ساخت خودرو به کار میرود که برخی از آنها داخلی و برخی وارداتی بوده و تحریمها موجب شدهاست که قطعهسازان بیش از پیش به توان داخلی تکیه کنند.
به گفته وی عمده تولیدکنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو در استان تهران استقرار دارند و از تکنولوژی روز بهرهمند هستند تا محصول باکیفیت به بازار عرضه کنند.
جلوگیری از خروج یک تا 2 میلیارد دلار ارز از کشور
رئیس انجمن همگن قطعهسازان استان تهران بیان کرد: اکنون به میزان سه تا 3.5 میلیارد دلار قطعه و لوازم یدکی خودرو وارد کشور میشود و داخلیسازی برخی قطعات خودرو از خروج یک تا دو میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری میکند.
وی در عین حال افزود: قطعات استاندارد و تجهیزات مورد نیاز دو خودروساز بزرگ کشور طی سه ماه گذشته به کشور وارد و در گمرکات دپو شدهاست.
نجفیمنش با بیان اینکه بیش از 100 هزار دستگاه خودرو ناقص در ایرانخودرو و سایپا دپو شده است، ادامه داد: برآورد میشود با ترخیص این محمولهها بین 50 هزار تا 60 هزار دستگاه از خودروها به دست مشتریان برسد.
وی بیان کرد: عمده قطعات کسری خودروسازان قطعات الکترونیک است که ساخت داخل ندارد و اکنون در حال ترخیص است.
بر اساس این گزارش، داشتن قطعات باکیفیت در صنعت خودروسازی میتواند باعث بهرهوری بیشتر شود و واحدهای تولیدی قطعات خودرو که بیشتر آنها در استان تهران استقرار دارد، برای دستیابی به بالاترین کیفیت سعی دارند تا همیشه خود را بروز نگه دارند و با تکنولوژی روز حرکت کنند.
به گفته وی عمده تولیدکنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو در استان تهران استقرار دارند و از تکنولوژی روز بهرهمند هستند تا محصول باکیفیت به بازار عرضه کنند.
جلوگیری از خروج یک تا 2 میلیارد دلار ارز از کشور
رئیس انجمن همگن قطعهسازان استان تهران بیان کرد: اکنون به میزان سه تا 3.5 میلیارد دلار قطعه و لوازم یدکی خودرو وارد کشور میشود و داخلیسازی برخی قطعات خودرو از خروج یک تا دو میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری میکند.
وی در عین حال افزود: قطعات استاندارد و تجهیزات مورد نیاز دو خودروساز بزرگ کشور طی سه ماه گذشته به کشور وارد و در گمرکات دپو شدهاست.
نجفیمنش با بیان اینکه بیش از 100 هزار دستگاه خودرو ناقص در ایرانخودرو و سایپا دپو شده است، ادامه داد: برآورد میشود با ترخیص این محمولهها بین 50 هزار تا 60 هزار دستگاه از خودروها به دست مشتریان برسد.
وی بیان کرد: عمده قطعات کسری خودروسازان قطعات الکترونیک است که ساخت داخل ندارد و اکنون در حال ترخیص است.
بر اساس این گزارش، داشتن قطعات باکیفیت در صنعت خودروسازی میتواند باعث بهرهوری بیشتر شود و واحدهای تولیدی قطعات خودرو که بیشتر آنها در استان تهران استقرار دارد، برای دستیابی به بالاترین کیفیت سعی دارند تا همیشه خود را بروز نگه دارند و با تکنولوژی روز حرکت کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها