کد خبر:
۱۳۰۴۰۲ ۰۹:۲۱
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد:
خبری جدید درباره فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا
پدال نیوز- معاون امور صنایع وزارت صمت در جلسه کمیته خودرو بیان کرد: ایران خودرو و سایپا به ترتیب ماهانه ۱۸ هزار دستگاه و ۷ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی با زمان تحویل حداکثر سه ماه تا پایان سال به متقاضیان عرضه خواهند کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی با بیان این مطلب افزود: این طرح در راستای اجرای مصوبات کمیته خودرو و به منظور مدیریت بازار و افزایش عرضه خودرو انجام خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: خودروسازان 40 درصد از تولیدات خود را به طرح های جدید فروش و 60 درصد را به انجام تعهدات قبلی خود اختصاص خواهند داد.
معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر ضرورت فروش اموال و املاک غیر مولد و مازاد شرکتهای خودروساز گفت: منابع مالی حاصل از فروش این اموال باید صرف پروژه های ساخت داخل و داخلی سازی قطعات مورد نیاز بشود.
صادقی نیارکی تصریح کرد: واردات قطعاتی که ساخت داخل می شوند، مشمول محدودیت واردات می شوند تا تمایل به سمت داخلیسازی قطعات افزایش یابد.
وی گفت: تولید قطعات اصلی که هنوز ارزبری دارند در قالب پروژه های ملی و حمایت بانک های عامل و بانک مرکزی می بایست به سمت داخلیسازی برود.
تشکیل کمیته ای در ایدرو برای رصد برنامه های ساخت داخل
معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: کمیته ای در ایدرو با حضور معاونت طرح و برنامه وزارت متبوع و سایر ذینغعان برای رصد برنامه های ساخت داخل و هماهنگی برای تامین تسهیلات مورد نیاز می بایست تشکیل شود.
وی در ادامه با اعلام اینکه برگزاری میزهای ساخت با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شد، بیان کرد: اولین میز در حوزه پتروشیمی خواهد بود و میزهای بعدی به ترتیب در صنعت لوازم خانگی و خودرو برگزار می شوند.
وی همچنین تصریح کرد: خودروسازان 40 درصد از تولیدات خود را به طرح های جدید فروش و 60 درصد را به انجام تعهدات قبلی خود اختصاص خواهند داد.
معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر ضرورت فروش اموال و املاک غیر مولد و مازاد شرکتهای خودروساز گفت: منابع مالی حاصل از فروش این اموال باید صرف پروژه های ساخت داخل و داخلی سازی قطعات مورد نیاز بشود.
صادقی نیارکی تصریح کرد: واردات قطعاتی که ساخت داخل می شوند، مشمول محدودیت واردات می شوند تا تمایل به سمت داخلیسازی قطعات افزایش یابد.
وی گفت: تولید قطعات اصلی که هنوز ارزبری دارند در قالب پروژه های ملی و حمایت بانک های عامل و بانک مرکزی می بایست به سمت داخلیسازی برود.
تشکیل کمیته ای در ایدرو برای رصد برنامه های ساخت داخل
معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: کمیته ای در ایدرو با حضور معاونت طرح و برنامه وزارت متبوع و سایر ذینغعان برای رصد برنامه های ساخت داخل و هماهنگی برای تامین تسهیلات مورد نیاز می بایست تشکیل شود.
وی در ادامه با اعلام اینکه برگزاری میزهای ساخت با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شد، بیان کرد: اولین میز در حوزه پتروشیمی خواهد بود و میزهای بعدی به ترتیب در صنعت لوازم خانگی و خودرو برگزار می شوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها