رییس شورای شهر تهران:
نرخ کرایه حمل و نقل عمومی سال آینده افزایش می یابد
پدال نیوز: رییس شورای شهر تهران گفت: دولت تاکید کرده است امسال نرخی افزایش نیابد اما برنامههای دولت برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مربوط به سال آینده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران درباره نرخ کرایههای تاکسی با توجه به تغییر قیمت بنزین در تهران و اینکه رانندههای تاکسی معتقدند هزینههای آنها با افزایش نرخ سوخت حدود 15 درصد افزایش یافته است، اظهارداشت: از سوی دولت تاکید شده که امسال هیچ نرخی افزایش نیابد لذا در حال حاضر هیچ نرخی از کرایه حمل و نقل عمومی تغییر نمیکند.
وی با اشاره به اینکه برنامههای دولت برای افزایش نرخ کرایهها مربوط به سال آینده است، خاطرنشان کرد: ماهم بر همین اساس برنامهها را رعایت میکنیم.
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه برای سال آینده آیا افزایش نرخ کرایهها بیش از 20 درصد است،گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم.
هاشمی همچنین روز گذشته اظهار کرد: افزایش نرخ بنزین ورود خودروهای اقماری و اطراف تهران را به پایتخت کاهش داده و ترافیک صبح کمتر شده البته از ساعت 9 صبح به بعد هم کاهش ترافیک برای همه محسوس است.
وی با اشاره به مشکلات سیستم اتوبوسرانی نیز با بیان اینکه تعداد ناوگان اتوبوس رانی تهران، طی ده سال گذشته از بیش از 7000 دستگاه است گفت: اما به جای آنکه مطابق برنامه ناوگان اتوبوسرانی 30 درصد افزایش یابد تعداد اتوبوسها به کمتر از 6000 دستگاه رسیده که عمر اتوبوسها نیز از پنج سال به 11 سال رسیده است به نحوی که نیمی از ناوگان فعلی اتوبوسرانی تهران در حال حاضر فرسوده است و روزانه بیش از 300 مورد توقف ناشی از خرابی اتوبوس در تهران رخ میدهد که موجب افزایش ترافیک و نارضایتی شهروندان می شود.
منبع: فارس
انتهای پیام/
وی با اشاره به اینکه برنامههای دولت برای افزایش نرخ کرایهها مربوط به سال آینده است، خاطرنشان کرد: ماهم بر همین اساس برنامهها را رعایت میکنیم.
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه برای سال آینده آیا افزایش نرخ کرایهها بیش از 20 درصد است،گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم.
هاشمی همچنین روز گذشته اظهار کرد: افزایش نرخ بنزین ورود خودروهای اقماری و اطراف تهران را به پایتخت کاهش داده و ترافیک صبح کمتر شده البته از ساعت 9 صبح به بعد هم کاهش ترافیک برای همه محسوس است.
وی با اشاره به مشکلات سیستم اتوبوسرانی نیز با بیان اینکه تعداد ناوگان اتوبوس رانی تهران، طی ده سال گذشته از بیش از 7000 دستگاه است گفت: اما به جای آنکه مطابق برنامه ناوگان اتوبوسرانی 30 درصد افزایش یابد تعداد اتوبوسها به کمتر از 6000 دستگاه رسیده که عمر اتوبوسها نیز از پنج سال به 11 سال رسیده است به نحوی که نیمی از ناوگان فعلی اتوبوسرانی تهران در حال حاضر فرسوده است و روزانه بیش از 300 مورد توقف ناشی از خرابی اتوبوس در تهران رخ میدهد که موجب افزایش ترافیک و نارضایتی شهروندان می شود.
منبع: فارس
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها