بررسی علت صف های شلوغ در پمپ بنزین ها
پدال نیوز: رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای تامین و توزیع فرآوردههای نفتی کشور گفت: نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماههای آتی، باعث افزایش درخواست مردم برای سوختگیری در ابتدای ماه شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ ناصر رییسی فرد در گفت و گو با خبرنگار میزان اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر حدود ۲۵ جایگاه سوخت در استان تهران دچار آسیب دیدگی شده است.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای تامین و توزیع فرآوردههای نفتی کشور در تشریح علت صفوف طولانی در جایگاه های سوخت تصریح کرد: اخبار اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر حذف سهمیه سوخت وانت ها و تاکسی ها در پایان هر ماه، موجب نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماههای آتی شده و همین امر باعث افزایش درخواست برای سوختگیری در ابتدای ماه و طویل شدن صف ها در جایگاههای سوخت رسانی شده است.
وی با بیان اینکه برای بسیاری از رانندگان خودرو پر کردن باک ۶۰ لیتری خودرو با قیمت ۱۸۰ هزار تومان سخت است، افزود: به دلیل گرانی بنزین بسیاری از رانندگان تاکسی در مراجعه به جایگاه سوخت بین ۱۰ تا ۱۵ لیتر بنزین میزنند و پس از تمام شدن آن دوباره اقدام به سوخت گیری میکنند که این موضوع نیز در افزایش صف پمپ بنزینهای تاثیر میگذارد.
وی بیان کرد: در ابتدای واریز سهمیه خودروها به کارت سوخت میزان استفاده مالکان خودرو از کارت سوخت شخصی ۷۰ درصد و استفاده از کارت سوخت جایگاه داران ۳۰ درصد بود، اما در روزهای بعد سهم استفاده از بنزین سهمیهای و آزاد مساوی شد و به نظر میرسد پس از عبور از اواسط ماه عمده سوختگیری با کارت سوخت جایگاهها انجام خواهد شد.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای تامین و توزیع فرآوردههای نفتی کشور تصریح کرد: سهمیه بندی بنزین در ماههای ابتدایی منجر به کاهش مصرف سوخت میشود، اما بنزین یک کالای مصرفی است و مصرف کنندگان که نیازمند بنزین هستند در هر صورت آن را تامین میکند.
انتهای پیام/
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای تامین و توزیع فرآوردههای نفتی کشور در تشریح علت صفوف طولانی در جایگاه های سوخت تصریح کرد: اخبار اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر حذف سهمیه سوخت وانت ها و تاکسی ها در پایان هر ماه، موجب نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماههای آتی شده و همین امر باعث افزایش درخواست برای سوختگیری در ابتدای ماه و طویل شدن صف ها در جایگاههای سوخت رسانی شده است.
وی با بیان اینکه برای بسیاری از رانندگان خودرو پر کردن باک ۶۰ لیتری خودرو با قیمت ۱۸۰ هزار تومان سخت است، افزود: به دلیل گرانی بنزین بسیاری از رانندگان تاکسی در مراجعه به جایگاه سوخت بین ۱۰ تا ۱۵ لیتر بنزین میزنند و پس از تمام شدن آن دوباره اقدام به سوخت گیری میکنند که این موضوع نیز در افزایش صف پمپ بنزینهای تاثیر میگذارد.
وی بیان کرد: در ابتدای واریز سهمیه خودروها به کارت سوخت میزان استفاده مالکان خودرو از کارت سوخت شخصی ۷۰ درصد و استفاده از کارت سوخت جایگاه داران ۳۰ درصد بود، اما در روزهای بعد سهم استفاده از بنزین سهمیهای و آزاد مساوی شد و به نظر میرسد پس از عبور از اواسط ماه عمده سوختگیری با کارت سوخت جایگاهها انجام خواهد شد.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای تامین و توزیع فرآوردههای نفتی کشور تصریح کرد: سهمیه بندی بنزین در ماههای ابتدایی منجر به کاهش مصرف سوخت میشود، اما بنزین یک کالای مصرفی است و مصرف کنندگان که نیازمند بنزین هستند در هر صورت آن را تامین میکند.
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها