جزییات ثبت نام رانندگان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور از فراخوان ثبتنام رانندگان در سامانه پایش ناوگان دانشآموزی از هفتهآینده خبرداد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، مرتضی ضامنی به آخرین وضعیت سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) اشاره کرد و گفت: با آغاز فعالیت سامانه سپند، اپلیکیشنی در اختیار والدین قرار داده میشود که طبق آن تمام فعالیتهای دانش آموز و راننده در طی مسیر مدرسه تا خانه و برعکس آن رصد میشود.
به گفته وی، به عبارت دیگر با این اپلیکیشن، دانش آموز برای سوار شدن به ماشین فراخوانده میشود و هنگامی که سوار سرویس مدرسه میشود به والدین اعلام شده، مسیر طی شده توسط والدین رصد میشود و در نهایت تحویل دانش آموز به مدرسه نیز به والدینشان اعلام میشود.در کنار این موضوع، والدین میتوانند بر عملکرد راننده و خودرو نظارت مستمر ، موثر و آنلاین نیز داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی جدید چندماهی بیشتر باقی نمانده است، فراخوان شرکتها برای ثبتنام در سامانه سپند آغاز شده است. این فراخوان از حدود 20 روز پیش شروع و شرکتها نیز ثبت نامهایشان را انجام دادهاند. حال باید شهرداریها این شرکتها را تایید کرده تا در نهایت شرکتهای تایید شده و واجد شرایط برای ارائه خدمات حملونقلی داشته باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور با بیان اینکه پس از تایید شرکتهای حملونقلی توسط شهرداریها، رانندگان میتوانند با عضویت در این شرکتها به ارائه خدمات بپردازند، اظهار کرد: رانندگانی که متقاضی فعالیت در این حوزه یعنی سرویس مدارس هستند حتماً باید زیر نظر این شرکتها خدمات ارائه دهند و برای آن دسته از رانندگان متقاضی نیز از هفته آینده فراخوان ثبتنام زده خواهد شد.
به گفته وی، به عبارت دیگر با این اپلیکیشن، دانش آموز برای سوار شدن به ماشین فراخوانده میشود و هنگامی که سوار سرویس مدرسه میشود به والدین اعلام شده، مسیر طی شده توسط والدین رصد میشود و در نهایت تحویل دانش آموز به مدرسه نیز به والدینشان اعلام میشود.در کنار این موضوع، والدین میتوانند بر عملکرد راننده و خودرو نظارت مستمر ، موثر و آنلاین نیز داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی جدید چندماهی بیشتر باقی نمانده است، فراخوان شرکتها برای ثبتنام در سامانه سپند آغاز شده است. این فراخوان از حدود 20 روز پیش شروع و شرکتها نیز ثبت نامهایشان را انجام دادهاند. حال باید شهرداریها این شرکتها را تایید کرده تا در نهایت شرکتهای تایید شده و واجد شرایط برای ارائه خدمات حملونقلی داشته باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور با بیان اینکه پس از تایید شرکتهای حملونقلی توسط شهرداریها، رانندگان میتوانند با عضویت در این شرکتها به ارائه خدمات بپردازند، اظهار کرد: رانندگانی که متقاضی فعالیت در این حوزه یعنی سرویس مدارس هستند حتماً باید زیر نظر این شرکتها خدمات ارائه دهند و برای آن دسته از رانندگان متقاضی نیز از هفته آینده فراخوان ثبتنام زده خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها