استاندار تهران:
بهینه سازی سوخت در کاهش آلودگی هوا راهگشا است
پدال نیوز- بندپی با بیان اینکه۷۰ درصد آلودگی هوای پایتخت به وسایل نقلیه متحرک باز میگردد، گفت: بهینهسازی سوخت در کاهش آلودگی هوا راهگشا است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان. انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در یازدهمین جلسه کاهش آلودگی هوا که امروز برگزار شد، اظهار کرد: 28 کانون تولید بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) وجود دارد.
استاندار تهران با بیان اینکه پسماندها و فاضلابهای صنعتی در انتشار بوی نامطبوع دخیل هستند، افزود: مدیریت پسماند فاضلاب صنایع نیازمند حمایت دولت است.
محسنی بندپی با اشاره به اینکه باید در اولین فرصت با صنایعی که اصلیترین کانون انتشار بوی نامطبوع هستند جلسه برگزار کنیم، تصریح کرد: باید از ظرفیتهای مجامع علمی و دانشکده محیط زیست در مدیریت پسماند و کانونهای آلاینده مسیر فرودگاه بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه نباید به بهانه حفظ محیط زیست فرآیند توسعه متوقف شود، گفت: در عین حال نباید با صنعتی سازی محیط زیست قربانی شود.
استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از کانونهای اصلی آلودگی هوا خودرو و موتور سیکلت است، تاکید کرد: خودروها در هنگام تولید باید استاندارد سازی شوند و وزارتخانههای صمت و نفت باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند.
محسنی بندپی با بیان اینکه اصول علمی باید در مراکز معاینه فنی استان تهران رعایت شود، اظهار کرد: 70 درصد آلودگی هوای پایتخت به وسایل نقلیه متحرک باز میگردد.
وی خاطرنشان کرد: بهینهسازی سوخت و استفاده از روشهای بلندمدت در کاهش آلودگی هوای تهران بسیار راهگشا است.
استاندار تهران با بیان اینکه پسماندها و فاضلابهای صنعتی در انتشار بوی نامطبوع دخیل هستند، افزود: مدیریت پسماند فاضلاب صنایع نیازمند حمایت دولت است.
محسنی بندپی با اشاره به اینکه باید در اولین فرصت با صنایعی که اصلیترین کانون انتشار بوی نامطبوع هستند جلسه برگزار کنیم، تصریح کرد: باید از ظرفیتهای مجامع علمی و دانشکده محیط زیست در مدیریت پسماند و کانونهای آلاینده مسیر فرودگاه بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه نباید به بهانه حفظ محیط زیست فرآیند توسعه متوقف شود، گفت: در عین حال نباید با صنعتی سازی محیط زیست قربانی شود.
استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از کانونهای اصلی آلودگی هوا خودرو و موتور سیکلت است، تاکید کرد: خودروها در هنگام تولید باید استاندارد سازی شوند و وزارتخانههای صمت و نفت باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند.
محسنی بندپی با بیان اینکه اصول علمی باید در مراکز معاینه فنی استان تهران رعایت شود، اظهار کرد: 70 درصد آلودگی هوای پایتخت به وسایل نقلیه متحرک باز میگردد.
وی خاطرنشان کرد: بهینهسازی سوخت و استفاده از روشهای بلندمدت در کاهش آلودگی هوای تهران بسیار راهگشا است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها