17 روز اسارت راننده مسافربر در چاه مخوف
پدال نیوز- دو مرد ناشناس که با ربودن یک راننده مسافربر، او را ۱۷ روز در یک چاه مخوف زندانی و از خانواده وی درخواست ۳۰۰ میلیون تومان پول کرده بودند، در دادگاه محاکمه شدند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از سوم خرداد پارسال بهدنبال ربوده شدن راننده جوان شروع شد. افراد ناشناسی با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 300 میلیون تومان پول کرده بودند، اما پس از 17 روز با تلاش پلیس متهمان که برای گرفتن پول به محل قرار آمده بودند شناسایی و دستگیر شدند. راننده جوان نیز که درون چاهی عمیق محبوس شده بود با کمک یک چوپان که صدای نالههایش را شنیده بود نجات یافت و در حالی که به شدت زخمی بود به بیمارستان انتقال یافت.
پس از بازجویی و اعتراف دو متهم، رسیدگی به این پرونده صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی توکلی و با حضور قاضی محمدی مستشار دادگاه انجام شد.
در ابتدای جلسه، نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه شاکی پرونده که مرد جوانی به نام یوسف بود در جایگاه ایستاد و با طرح شکایت در شرح ماجرا به دادرسان گفت: خرداد پارسال بود که با خودرو پدرزنم در اطراف تهران مسافرکشی میکردم. روز حادثه دو مرد افغان بهعنوان مسافر سوار خودرو شدند و از من خواستند که دربستی آنها را به ورامین ببرم، اما وقتی به ورامین رسیدیم با تهدید چاقو مرا به محل خلوتی در کوره آجرپزی در پاکدشت بردند و با بستن دست و پایم مرا به داخل چاهی عمیق انداختند و هر دو سه روز یک بار هم کمی آب و یک کلوچه برایم میانداختند. روزها و شبهای سختی را گذراندم که به این خاطر بدنم به شدت زخم شد. وقتی پرونده در دادسرا بود این دو متهم به من بیست میلیون دادند تا رضایت دهم من هم رضایت دادم.
سپس دو متهم درحالی که اتهام آدم ربایی را قبول نداشتند به قضات گفتند: ما را اشتباهی دستگیر کردهاند. ما اصلاً در جریان آدم ربایی قرار نداشتیم.
پس از پایان اظهارات دو متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.
پس از بازجویی و اعتراف دو متهم، رسیدگی به این پرونده صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی توکلی و با حضور قاضی محمدی مستشار دادگاه انجام شد.
در ابتدای جلسه، نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه شاکی پرونده که مرد جوانی به نام یوسف بود در جایگاه ایستاد و با طرح شکایت در شرح ماجرا به دادرسان گفت: خرداد پارسال بود که با خودرو پدرزنم در اطراف تهران مسافرکشی میکردم. روز حادثه دو مرد افغان بهعنوان مسافر سوار خودرو شدند و از من خواستند که دربستی آنها را به ورامین ببرم، اما وقتی به ورامین رسیدیم با تهدید چاقو مرا به محل خلوتی در کوره آجرپزی در پاکدشت بردند و با بستن دست و پایم مرا به داخل چاهی عمیق انداختند و هر دو سه روز یک بار هم کمی آب و یک کلوچه برایم میانداختند. روزها و شبهای سختی را گذراندم که به این خاطر بدنم به شدت زخم شد. وقتی پرونده در دادسرا بود این دو متهم به من بیست میلیون دادند تا رضایت دهم من هم رضایت دادم.
سپس دو متهم درحالی که اتهام آدم ربایی را قبول نداشتند به قضات گفتند: ما را اشتباهی دستگیر کردهاند. ما اصلاً در جریان آدم ربایی قرار نداشتیم.
پس از پایان اظهارات دو متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها