کد خبر:
۹۵۹۲۰ ۱۵:۱۰
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ایران خودرو و سایپا سالانه چقدر حقوق به پرسنل مازاد پرداخت می کنند؟
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که ایران خودرو و سایپا سالانه حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان حقوق به پرسنل مازاد خود پرداخت می کنند گفت: سایپا حدود ۱۱۸۰ نفر و ایران خودرو ۱۵۴۰ نفر عضو هیات مدیره شرکت های جانبی دارند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که هنوز نتوانسته ایم میان حاشیه بازار و آنالیز قیمت تمام شده انتخاب درستی داشته باشیم گفت: به نظر می رسد در شرایط فعلی خودروسازان باید براساس قیمت تمام شده ، افزایش قیمتی داشته باشند اما بخشی از قیمت تمام شده را هزینه های سَربار خودروسازان تشکیل می دهد. حال اینکه خودروسازان چرا حاضر نیستند هزینه های سَربارشان را کاهش دهند.
باستانی تصریح کرد: خودروسازی سایپا حدود یازده هزار پرسنل مازاد و ایران خودرو هم 13 هزار پرسنل مازاد ، سایپا حدود هزار و صد و هشتاد نفر و ایران خودرو یک هزار و پانصد و چهل نفر عضو هیات مدیره شرکت های جانبی دارند .
وی افزود: این دو شرکت سالانه حدود هزار و صد میلیارد تومان حقوق به پرسنل مازاد پرداخت می کنند. ایران خودرو سال قبل حدود پنج هزار و هشتصد میلیارد تومان سود بانکی پرداخت کرده و می توان این عوامل را موثر بر افزایش قیمت اعلام کرد.
سعید باستانی گفت : زیان انباشته ایران خودرو حدود 8 هزار میلیارد و این زیان برای سایپا حدود 10 هزار میلیارد تومان است .
در حال حاضر حدود یک میلیون تومان بابت سهام اضافه ای که خودروسازان نگه داشته اند مردم هزینه می کنند.بنگاه داری خودروسازان یک نوع هزینه کردن از جیب مردم است ایران خودرو در حال حاضر تا اردیبهشت 99 پیش فروش انجام داده است .
در عین حال حسن قره ئی نماینده خودروسازان گفت: تعداد اعضاء هیات مدیره مطرح شده از سوی آقای باستانی 100% اشتباه است .
او در خصوص تعداد پرسنل هم تصریح کرد: خودروسازان در راستای حمایت از اشتغال، پرسنل خود را اخراج نکرده اند.
باستانی تصریح کرد: خودروسازی سایپا حدود یازده هزار پرسنل مازاد و ایران خودرو هم 13 هزار پرسنل مازاد ، سایپا حدود هزار و صد و هشتاد نفر و ایران خودرو یک هزار و پانصد و چهل نفر عضو هیات مدیره شرکت های جانبی دارند .
وی افزود: این دو شرکت سالانه حدود هزار و صد میلیارد تومان حقوق به پرسنل مازاد پرداخت می کنند. ایران خودرو سال قبل حدود پنج هزار و هشتصد میلیارد تومان سود بانکی پرداخت کرده و می توان این عوامل را موثر بر افزایش قیمت اعلام کرد.
سعید باستانی گفت : زیان انباشته ایران خودرو حدود 8 هزار میلیارد و این زیان برای سایپا حدود 10 هزار میلیارد تومان است .
در حال حاضر حدود یک میلیون تومان بابت سهام اضافه ای که خودروسازان نگه داشته اند مردم هزینه می کنند.بنگاه داری خودروسازان یک نوع هزینه کردن از جیب مردم است ایران خودرو در حال حاضر تا اردیبهشت 99 پیش فروش انجام داده است .
در عین حال حسن قره ئی نماینده خودروسازان گفت: تعداد اعضاء هیات مدیره مطرح شده از سوی آقای باستانی 100% اشتباه است .
او در خصوص تعداد پرسنل هم تصریح کرد: خودروسازان در راستای حمایت از اشتغال، پرسنل خود را اخراج نکرده اند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها