کد خبر:
۹۵۰۴۲ ۱۱:۰۱
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
بازار خودروهای الکتریکی پررونق می شود
پدال نیوز- بازار خودروهای الکتریکی روز به روز پررونق تر می شود و بر همین اساس نیز پیشبینی می شود که طی سالهای آینده شاهد تغییراتی چشمگیر در اقتصادهای وابسته به خودرو باشیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از انتخاب، سازمان سرمایه گذاری های بخش خودروهای الکتریکی بلک راک در گزارش اخیر خود پیشبینی کرده است که طی دو تا سه سال آینده به دلیل کاهش قیمتهای خودروهای الکتریکی، گزینه های متعددی در اختیار مشتریان قرار خواهد داشت.
سخنگوی این سازمان در این خصوص گفت: " بر اساس پیشبینی های ما به زودی مشتری ها فرصت بیشتری برای دور شدن از موتورهای احتراقی سنتی به سمت وسایل نقلیه الکتریکی خواهند داشت و گزینه های آنها تنها به تامین کنندگان خودرو محدود نخواهد بود".
اوایل سال جاری نیز آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرد که مالکیت وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2030 به حدود 125 میلیون نفر برسد، این موضوع بخشی از نتایج سیاست گذاری ها برای خروج از استفاده خودروهای فسیلی و رجعت به سمت خودروهای الکتریکی است. و این موضوع نشان می دهد پرشها از سال 2017 تا کنون که اوج برآورد 3.1 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال بود تا چه حد بالاست.
به همین دلیل است که بیشتر خودروسازان سنتی در حال سرمایه گذاری برای ایجاد وسایل نقلیه الکتریکی خود هستند. به عنوان مثال، فولکس واگن اخیرا گفته است که حدود 50 میلیارد دلار برای کارخانه های جدید ویژه ساخت اتومبیل های الکتریکی، خودروهای خودران و ... برنامه ریزی می کند.
برخی کشورهای آلوده جهان نیز در تلاشند برای جلوگیری از آلودگی هوا، اندک اندک به سمت استفاده از خودروهای الکتریکی روی بیاورند.حتی با وجود تنش های تجاری بین آمریکا و چین، قراردادهایی بین دو کشور در حوزه توسعه فناوری خودروهای الکتریکی در جریان است.
سخنگوی این سازمان در این خصوص گفت: " بر اساس پیشبینی های ما به زودی مشتری ها فرصت بیشتری برای دور شدن از موتورهای احتراقی سنتی به سمت وسایل نقلیه الکتریکی خواهند داشت و گزینه های آنها تنها به تامین کنندگان خودرو محدود نخواهد بود".
اوایل سال جاری نیز آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرد که مالکیت وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2030 به حدود 125 میلیون نفر برسد، این موضوع بخشی از نتایج سیاست گذاری ها برای خروج از استفاده خودروهای فسیلی و رجعت به سمت خودروهای الکتریکی است. و این موضوع نشان می دهد پرشها از سال 2017 تا کنون که اوج برآورد 3.1 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال بود تا چه حد بالاست.
به همین دلیل است که بیشتر خودروسازان سنتی در حال سرمایه گذاری برای ایجاد وسایل نقلیه الکتریکی خود هستند. به عنوان مثال، فولکس واگن اخیرا گفته است که حدود 50 میلیارد دلار برای کارخانه های جدید ویژه ساخت اتومبیل های الکتریکی، خودروهای خودران و ... برنامه ریزی می کند.
برخی کشورهای آلوده جهان نیز در تلاشند برای جلوگیری از آلودگی هوا، اندک اندک به سمت استفاده از خودروهای الکتریکی روی بیاورند.حتی با وجود تنش های تجاری بین آمریکا و چین، قراردادهایی بین دو کشور در حوزه توسعه فناوری خودروهای الکتریکی در جریان است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها