کد خبر:
۹۳۲۴۷ ۱۱:۰۹
۱۳۹۷/۰۷/۲۹
فراهانی مطرح کرد:
لزوم توجه به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری
پدال نیوز- رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با ارائه تذکری نسبت به وضعیت علائم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری واکنش نشان داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، مجید فراهانی در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به بودجه سال 97 شهرداری تهران برای خدمت رسانی برخی معابر در زمینه وضعیت علائم ترافیکی و سطح ایمنی معابر شهری انتقاد کرد.
رئیس کمیته بودجه و نظارت در ابتدای این تذکر عنوان کرد: علائم ترافیکی راهنما و هدایتگر سرنشینان خودروها و عابرین پیاده و زمینه ساز ارتقای ایمنی و کیفیت راهها به شمار می آیند، بر همین اساس در بودجه سال 1397 شهرداری تهران برای اجرای علائم افقی ترافیکی مبلغ 422 میلیارد ریال، تعمیر و تعویض علائم عمودی ترافیکی مبلغ 239 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.
فراهانی گفت: متاسفانه این خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به نحو مطلوبی ارائه نمی شود که لازم است برای رفع این نقصان و ارتقای سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به وضعیت علائم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری» به شهرداری تهران تذکر می دهم و انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مسئله ایمنی معابر توجه کنید.
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به ایمنی معابر و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.
رئیس کمیته بودجه و نظارت در ابتدای این تذکر عنوان کرد: علائم ترافیکی راهنما و هدایتگر سرنشینان خودروها و عابرین پیاده و زمینه ساز ارتقای ایمنی و کیفیت راهها به شمار می آیند، بر همین اساس در بودجه سال 1397 شهرداری تهران برای اجرای علائم افقی ترافیکی مبلغ 422 میلیارد ریال، تعمیر و تعویض علائم عمودی ترافیکی مبلغ 239 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.
فراهانی گفت: متاسفانه این خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به نحو مطلوبی ارائه نمی شود که لازم است برای رفع این نقصان و ارتقای سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به وضعیت علائم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری» به شهرداری تهران تذکر می دهم و انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مسئله ایمنی معابر توجه کنید.
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به ایمنی معابر و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها