کد خبر:
۹۳۱۳۱ ۱۲:۰۶
۱۳۹۷/۰۷/۲۷
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران اعلام کرد:
رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ دو شرکت بزرگ خودروساز
پدال نیوز: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ شرکت های خودروساز برای کنترل میزان آلایندگی سرویس کارکنان خبرداد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، نواب حسینی منش با تایید خبر جلوگیری از ورود اکیپ آزمون آلایندگی شهرداری و پلیس به توقفگاه سرویس کارکنان دو شرکت خودروسازی " ایران خودرو" و "سایپا"، گفت: براساس بخشنامه استاندار تهران، کلیه اتوبوسهای سرویس کارکنان کارخانجات ، ادارات و... موظف به گرفتن معاینه فنی هستند.
وی با بیان اینکه برخی از کارخانجات اجازه ورود به پارکینگ هایشان را به تیم های معاینه فنی نمیدهند افزود: هماهنگی لازم با دادستان انجام شده است تا مجوز ورود به این کارخانجات صادر شود و براساس هماهنگی با دادستانی ناحیه 37 با حضور معاون مربوطه به داخل حیاط وپارکینگ می رویم تا کنترل آلایندگی سرویس ها انجام شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه در کنترل معاینه فنی اغماضی با متخلفان نخواهیم داشت، افزود: بیشتر ین آمار سرویس کارکنان متعلق به دو شرکت خودرو ساز است، اما عمده این اتوبوس ها در داخل محوطه هستند که اجازه ورود داده نشده است،حتی یک شبانه روز تیم های معاینه فنی، پشت در این کارخانه ماندند و هر اتوبوسی که از محوطه خارج می شد را چک میکردند اما نمیتوان همه اتوبوس ها را با این روش کنترل کرد، چراکه شنیده ایم اتوبوس های 302 در داخل محوطه کارخانه فعال هستند!
حسینی منش در خاتمه با بیان اینکه تخمین زده شده که حدود یک چهارم خودروهای این دو شرکت فاقد معاینه فنی بوده و یا تست ها را پاس نمی کنند ادامه داد: به نظر می رسد با اخذ حکم از دادستان بتوانیم از هفته آینده وارد محدوده پارکینگ شرکت های خودروساز شویم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه برخی از کارخانجات اجازه ورود به پارکینگ هایشان را به تیم های معاینه فنی نمیدهند افزود: هماهنگی لازم با دادستان انجام شده است تا مجوز ورود به این کارخانجات صادر شود و براساس هماهنگی با دادستانی ناحیه 37 با حضور معاون مربوطه به داخل حیاط وپارکینگ می رویم تا کنترل آلایندگی سرویس ها انجام شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه در کنترل معاینه فنی اغماضی با متخلفان نخواهیم داشت، افزود: بیشتر ین آمار سرویس کارکنان متعلق به دو شرکت خودرو ساز است، اما عمده این اتوبوس ها در داخل محوطه هستند که اجازه ورود داده نشده است،حتی یک شبانه روز تیم های معاینه فنی، پشت در این کارخانه ماندند و هر اتوبوسی که از محوطه خارج می شد را چک میکردند اما نمیتوان همه اتوبوس ها را با این روش کنترل کرد، چراکه شنیده ایم اتوبوس های 302 در داخل محوطه کارخانه فعال هستند!
حسینی منش در خاتمه با بیان اینکه تخمین زده شده که حدود یک چهارم خودروهای این دو شرکت فاقد معاینه فنی بوده و یا تست ها را پاس نمی کنند ادامه داد: به نظر می رسد با اخذ حکم از دادستان بتوانیم از هفته آینده وارد محدوده پارکینگ شرکت های خودروساز شویم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها