کد خبر:
۹۰۷۹۲ ۱۶:۲۰
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
سند/ سوء استفاده کارمانیا از وضعیت ارز و ممنوعیت واردات خودرو
پدال نیوز: اتفاقات بد صنعت خودرو یکی پس از دیگری ادامه دارد شرکت کارمانیا به بهانه ممنوعیت واردات خودرو و مشکلات ارزی با ارسال نامه ای به خریدران ، فاتحه بی وای دی F3 را خواند.
به گزارش "پدال نیوز" 

گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
خاک بر سرتون
بجای اعتراض به شرکتا گیر بدین به دولت چرا واردات خودرو انحصاری شده که افراد خاص و شرکتای خاص ماشین واردات میکنن
سلام بر همگی
خدا خیرتان دهد حتما رسانه ای کنید عدم تعهدات و عدم مسولیت شرکت کارمانیا و مسوولان بی لیاقت شرکت کارمانیا
خدا خیرتان دهد حتما رسانه ای کنید عدم تعهدات و عدم مسولیت شرکت کارمانیا و مسوولان بی لیاقت شرکت کارمانیا
سلام بر همگی
خدا خیرتان دهد حتما رسانه ای کنید عدم تعهدات و عدم مسولیت شرکت کارمانیا و مسوولان بی لیاقت شرکت کارمانیا
دوستان ما بالای صد نفر هستیم از سراسر ایران که از مدیر عامل و عوامل شرکت کارمانیا در دادسرای تهران شکایت کرده ایم وپرونده در حال رسیدگی می باشد
از مسؤلین کشور و دادستان کل کشور که به عنوان مدعی العموم مردم ایران است خواهش داریم حق ما را از این مسؤلین بی کفایت کارمانیا بگیرند
لطفا پیام من را رسانه ای کنید تا همه ایران به دادسرای تهران بروند و علیه مسؤلین بی کفایت کارمانیا که پول تعدادی از مردم را خوردند و جوابگو نیستند شکایت کنند
خدا خیرتان دهد حتما رسانه ای کنید عدم تعهدات و عدم مسولیت شرکت کارمانیا و مسوولان بی لیاقت شرکت کارمانیا
دوستان ما بالای صد نفر هستیم از سراسر ایران که از مدیر عامل و عوامل شرکت کارمانیا در دادسرای تهران شکایت کرده ایم وپرونده در حال رسیدگی می باشد
از مسؤلین کشور و دادستان کل کشور که به عنوان مدعی العموم مردم ایران است خواهش داریم حق ما را از این مسؤلین بی کفایت کارمانیا بگیرند
لطفا پیام من را رسانه ای کنید تا همه ایران به دادسرای تهران بروند و علیه مسؤلین بی کفایت کارمانیا که پول تعدادی از مردم را خوردند و جوابگو نیستند شکایت کنند
آقا نخرید از این شرکت کارمانیا کلاهبردار دزد
چند وقت پیش یک بنده خدایی هم دچار همین مشکل با کارمانیا شده بود وبنده خدا با کلی دعوا وحرص وجوش با چندین ماه تاخیر تونست اتومبیلش بگیره
سلام بخدا ماخسته شديم ازبس توي نوبت تحویل خودرو بودیم پرسنل کارمانیا که اصلا جوابگو نیستند
یه مشت دزد سران کارمانیا هستند. انشاالله که این پولها رو خرج داو ودکتر زن و بچه هاتون بکنید.
کارمانیا راستگو نیست. این شرکت هم به جمع کلاهبردارهای بزرگ پیوست
مراقب کلاهبرداری به شیوه جدید کارمانیا باشید
دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست.
بزک نمیر بهار میاد.
با این نارضایتی هایی که ایجاد کردید و میکنید فاتحه خودتونو و مسیولین بی غیرتو میخونید
شرکت کارمانیا و مدیران این شرکت فوق العاده دروغگو و کثیف هستند.ک...تو...ک...همشون.
اینجوری باید از تولید داخلی حمایت کرد؟از جیب مردم؟کی از حقوق مردم دفاع میکنه؟تمام شرکتهای خصوصی دارن مردم رو به عناوین مختلف سرکیسه میکنن و هیچ کس هم صداش در نمیاد.
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش

