سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند
تغییر سهمیه سوخت خودروهای عمومی تا اطلاع ثانوی منتفی شد
پدال نیوز: سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند با تأکید بر اینکه سهمیه پایه خودروهای عمومی تا اطلاع ثانوی تغییر نمیکند، گفت: هرگونه تغییر سهمیه سوخت باید توسط کارگروه اعمال شود و هیچکدام از ارگانهای ذیربط نمیتوانند در این زمینه رأساً اقدام کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، شهرام آدمنژاد اظهار کرد: تا زمانی که نتوانیم به مستندسازی سهمیه ناوگان درونشهری و برونشهری استناد کنیم، سهمیه پایه خودروهای عمومی به قوت خودش باقی است و تغییر نمیکند.
وی با بیان "نقطه ایدهآل تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش این است که مطابق عملکرد به خودروهای عمومی سوخت بدهیم" تصریح کرد: بخشی از ناوگان عمومی حملونقل اسناد حمل ندارند و با توجه به اینکه معیاری برای سنجش تردد این خودروها در دست نیست از این رو تا زمانی که این اتفاق (اسناد تردد) بیفتد همچنان سهمیه پایه را تخصیص میدهیم.
وی با تأکید بر اینکه سهمیه پایه تا پایان شهریور سال آینده به خودروهای عمومی اختصاص مییابد، تصریح کرد: یکی از الزامات تخصیص سهمیه سوخت خودروهای عمومی تجهیز آنها به سامانه GPS است، در این راستا تا پایان مهرماه سال آینده تمام این خودروها باید به این سامانه مجهز شوند.
وی با اعلام "حدود 806هزار خودروی عمومی در کشور داریم" گفت: حدود 100هزار خودرو در بخش معادن و 700هزار خودروی دیگر در حملونقل عمومی هستند که باید نسبت به تجهیز آنها به سامانه GPS اقدام شود.
معاون برنامهریزی سازمان راهداری و حملونقل جادهای با بیان اینکه کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند سوخت متشکل از نمایندههای وزارتخانههای راه، نفت و کشور است، گفت: هرگونه تغییر سهمیه خودروهای عمومی تنها توسط کارگروه اعمال میشود و هیچکدام از سازمانها و ارگانهای ذیربط نمیتوانند در این زمینه رأساً اقدام کنند.
وی با بیان "نقطه ایدهآل تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش این است که مطابق عملکرد به خودروهای عمومی سوخت بدهیم" تصریح کرد: بخشی از ناوگان عمومی حملونقل اسناد حمل ندارند و با توجه به اینکه معیاری برای سنجش تردد این خودروها در دست نیست از این رو تا زمانی که این اتفاق (اسناد تردد) بیفتد همچنان سهمیه پایه را تخصیص میدهیم.
وی با تأکید بر اینکه سهمیه پایه تا پایان شهریور سال آینده به خودروهای عمومی اختصاص مییابد، تصریح کرد: یکی از الزامات تخصیص سهمیه سوخت خودروهای عمومی تجهیز آنها به سامانه GPS است، در این راستا تا پایان مهرماه سال آینده تمام این خودروها باید به این سامانه مجهز شوند.
وی با اعلام "حدود 806هزار خودروی عمومی در کشور داریم" گفت: حدود 100هزار خودرو در بخش معادن و 700هزار خودروی دیگر در حملونقل عمومی هستند که باید نسبت به تجهیز آنها به سامانه GPS اقدام شود.
معاون برنامهریزی سازمان راهداری و حملونقل جادهای با بیان اینکه کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند سوخت متشکل از نمایندههای وزارتخانههای راه، نفت و کشور است، گفت: هرگونه تغییر سهمیه خودروهای عمومی تنها توسط کارگروه اعمال میشود و هیچکدام از سازمانها و ارگانهای ذیربط نمیتوانند در این زمینه رأساً اقدام کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها