کد خبر:
۸۶۵۱۲ ۱۷:۱۲
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
رشوه 64 میلیارد تومانی تکذیب شد
واکنش دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به رشوه 64 میلیارد تومانی
پدال نیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو رشوه 64 میلیارد تومانی را تکذیب کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز،مهدی دادفر گفت: در مصاحبه ای که با روزنامه سازندگی داشته ام عددی به عنوان مجموع رشوه واردات خودرو اعلام نکرده ام و معتقدم تخلفی صورت گرفت و در حال حاضر از سوی مسئولان در حال پیگیری است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره رشوه 64 میلیاردی تومانی واردات خودرو که به نقل از وی در روزنامه سازندگی منتشر شده گفت: از زبان ما خلاف واقعه اعلام شده، مسئله این است که تخلفی رخ داده و در هرجای دیگری نیز تخلف ممکن است رخ دهد، اما اینکه یک حادثه در جایی بیش از حد بزرگنمایی کنیم، درست نیست.
او با بیان اینکه این تخلف در هر دو حالت از سوی نیروی انسانی یا سیستمی با نگاه ما مذموم است افزود: مهمترین دستاورد این مسئله این بود که مسئولان آگاه شدند و تخلفات در حال رسیدگی است.
دادفر با اشاره به اینکه در یک دوره زمانی با تصمیم مسئولان به عدم فعالیت اقتصاد، برخی فعالان «شرکت های غیرنمایندگی و گری مارکت ها» گرفته شد گفت: حذف این شرکت ها از ابتدا تصمیم ناصحیحی بود و حتی اگر توجیهاتی پشت آن باشد و ما نیز به مسئولان اعلام کردیم این تصمیم درست نیست و بعد از طرف کسانی که ثبت سفارش می کنند اعلام کردند که ما می توانیم خودرو ثبت سفارش کنیم و این مسئله نتیجه تصمیمات غلط بود. هدف انجمن از پیگیری ایجاد این تخلف شفاف سازی است و اینکه بخواهیم یک قانون حتی اشتباه را با شیوه های مختلف دور بزنیم غیراخلاقی و تخلف است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: مسئولان اجازه ندارند رگ اقتصادی فعالان را حذف کنند، زیرا در آینده ممکن است آسیب زا باشد. البته نباید حساب معاونان و مدیران پاک دست دولت را با متخلفان یکی کرد.
منبع: موج
انتهای پیام/
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره رشوه 64 میلیاردی تومانی واردات خودرو که به نقل از وی در روزنامه سازندگی منتشر شده گفت: از زبان ما خلاف واقعه اعلام شده، مسئله این است که تخلفی رخ داده و در هرجای دیگری نیز تخلف ممکن است رخ دهد، اما اینکه یک حادثه در جایی بیش از حد بزرگنمایی کنیم، درست نیست.
او با بیان اینکه این تخلف در هر دو حالت از سوی نیروی انسانی یا سیستمی با نگاه ما مذموم است افزود: مهمترین دستاورد این مسئله این بود که مسئولان آگاه شدند و تخلفات در حال رسیدگی است.
دادفر با اشاره به اینکه در یک دوره زمانی با تصمیم مسئولان به عدم فعالیت اقتصاد، برخی فعالان «شرکت های غیرنمایندگی و گری مارکت ها» گرفته شد گفت: حذف این شرکت ها از ابتدا تصمیم ناصحیحی بود و حتی اگر توجیهاتی پشت آن باشد و ما نیز به مسئولان اعلام کردیم این تصمیم درست نیست و بعد از طرف کسانی که ثبت سفارش می کنند اعلام کردند که ما می توانیم خودرو ثبت سفارش کنیم و این مسئله نتیجه تصمیمات غلط بود. هدف انجمن از پیگیری ایجاد این تخلف شفاف سازی است و اینکه بخواهیم یک قانون حتی اشتباه را با شیوه های مختلف دور بزنیم غیراخلاقی و تخلف است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: مسئولان اجازه ندارند رگ اقتصادی فعالان را حذف کنند، زیرا در آینده ممکن است آسیب زا باشد. البته نباید حساب معاونان و مدیران پاک دست دولت را با متخلفان یکی کرد.
منبع: موج
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها