کد خبر:
۸۵۲۵۸ ۱۴:۵۱
۱۳۹۷/۰۴/۰۲
خروج خودروسازان خارجی از مشارکت با ایران مقطعی است؟
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره تحریم ها و خروج شرکای خارجی از ایران گفت : علاوه بر خودروسازان بسیاری از شرکای اروپایی مانند شرکت های هواپیمایی و شرکت های نفتی نیز در پی خروج آمریکا از برجام به شراکت خود با ایران پایان دادند و جای بسی تعجب است که چرا معاهدات ایران با کشورهایی اروپایی آنقدر محکم نیست که شرکای اروپایی نتوانند از قرارداد خود به راحتی عدول نمایند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره تحریم ها و خروج شرکای خارجی از ایران گفت : علاوه بر خودروسازان بسیاری از شرکای اروپایی مانند شرکت های هواپیمایی و نفتی نیز در پی خروج آمریکا از برجام به شراکت خود با ایران پایان دادند و جای بسی تعجب است که چرا معاهدات ایران با کشورهایی اروپایی آنقدر محکم نیست که شرکای اروپایی نتوانند از قرارداد خود به راحتی عدول نمایند.
سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو، افزود : احتمال اینکه خروج خودروسازان از مشارکت مقطعی باشد وجود دارد هر چند تجربه نشان می دهد که اروپایی ها دنباله رو آمریکا هستند؛ البته با در نظر گرفتن 18 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی آمریکا در برابر 300 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی ایران طبیعی است که این شرکت ها آمریکا را برای حفظ منافع خود ترجیح دهند.
نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه تحریم ها می توانند موجب تقویت توان داخلی شوند ، افزود : هر چند امیدواریم این شرکت ها تجدید نظر نموده و به فعالیت خود در ایران ادامه دهند اما از طرفی رفتن این شرکت ها می تواند موجب ایجاد استحکام و همبستگی در داخل کشور شود و با استفاده از غیرت ملی امروز هم می توان به دنبال توسعه و پیشرفت صنعت بود.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد : با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب می توان بر همه این مشکلات فائق آمد و کشتی انقلاب را در سلامتی کامل به ساحل رساند.
سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو، افزود : احتمال اینکه خروج خودروسازان از مشارکت مقطعی باشد وجود دارد هر چند تجربه نشان می دهد که اروپایی ها دنباله رو آمریکا هستند؛ البته با در نظر گرفتن 18 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی آمریکا در برابر 300 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی ایران طبیعی است که این شرکت ها آمریکا را برای حفظ منافع خود ترجیح دهند.
نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه تحریم ها می توانند موجب تقویت توان داخلی شوند ، افزود : هر چند امیدواریم این شرکت ها تجدید نظر نموده و به فعالیت خود در ایران ادامه دهند اما از طرفی رفتن این شرکت ها می تواند موجب ایجاد استحکام و همبستگی در داخل کشور شود و با استفاده از غیرت ملی امروز هم می توان به دنبال توسعه و پیشرفت صنعت بود.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد : با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب می توان بر همه این مشکلات فائق آمد و کشتی انقلاب را در سلامتی کامل به ساحل رساند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها