کد خبر:
۸۴۰۷۲ ۱۶:۴۷
۱۳۹۷/۰۳/۱۸
هشدار مدیرعامل آستون مارتین به خودروسازان
پدال نیوز: اندی پالمر، مدیرعامل آستون مارتین به مدیران دیگر خودروسازی های بزرگ هشدار داده است که باید در آینده به فکر تغییرات گسترده در روند فعالیت خود باشند. او گفته است که اگر این رویه ها عوض نشود باید منتظر انقراض خود باشند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، پالمر چند روز پیش در یک مراسم با اعلام اینکه روند خودروسازی و شرکت ها نیازمند تغییرات گسترده است توجه همگان را به خود جلب کرد. صحبت های او بسیاری را به یاد صحبت های سرجیو مارچیونه، مدیرعامل FCA انداخت که در سال 2015 اعلام کرده بود که خودروسازان باید زودتر به فکر ادغام شدن و کاهش هدر رفت انرژی و سرمایه باشند.
پالمر در صحبت های خود آورده است که، در صنعت ما پول های بسیاری در حال هدر رفتن هستندو بسیاری از خودروسازان میلیاردها دلار هزینه می کنند در حالی که نتیجه خاصی به همراه ندارد. وی گفته است که در آینده نزدیک با آمدن خودروهای خودران و الکتریکی، خودرو تبدیل به یک کالا خواهد شد و باید به این موضوع توجه خاصی داشت. وی همچنین به شرکت های هوانوردی اشاره کرد و این موضوع را با آن مقایسه نمود.
طبق گفته پالمر در حال حاضر تنها 4 شرکت بسیار بزرگ در دنیا در حال ساخت هواپیما هستند و در صنعت خودروسازی نیز باید به همین سمت حرکت کرد. در حال حاضر نزدیک به 75 خودروساز مختلف در اروپا وجود دارد با اینکه نیازی نیست تعداد زیادی شرکت یک خودروی مشابه را بسازند تا سرمایه و مواد اولیه از بین برود.
پالمر و مارچیونه اولین کسانی نیستند که در این مورد صحبت کرده اند بلکه باب لوتز، مدیرعامل سابق ب ام و، فورد، کرایسلر و جنرال موتورز نیز سال گذشته در همین زمینه صحبت کرد. پیشکوستان این عرصه اعتقاد دارند که خودروهایی خودشان حرکت نمیکنند به مرور از خیابان ها خارج می شوند و به وسایل خاصی تبدیل خواهند شد که مانند اسب های امروزی به آن ها نگاه می شود.
خودروکار
پالمر در صحبت های خود آورده است که، در صنعت ما پول های بسیاری در حال هدر رفتن هستندو بسیاری از خودروسازان میلیاردها دلار هزینه می کنند در حالی که نتیجه خاصی به همراه ندارد. وی گفته است که در آینده نزدیک با آمدن خودروهای خودران و الکتریکی، خودرو تبدیل به یک کالا خواهد شد و باید به این موضوع توجه خاصی داشت. وی همچنین به شرکت های هوانوردی اشاره کرد و این موضوع را با آن مقایسه نمود.
طبق گفته پالمر در حال حاضر تنها 4 شرکت بسیار بزرگ در دنیا در حال ساخت هواپیما هستند و در صنعت خودروسازی نیز باید به همین سمت حرکت کرد. در حال حاضر نزدیک به 75 خودروساز مختلف در اروپا وجود دارد با اینکه نیازی نیست تعداد زیادی شرکت یک خودروی مشابه را بسازند تا سرمایه و مواد اولیه از بین برود.
پالمر و مارچیونه اولین کسانی نیستند که در این مورد صحبت کرده اند بلکه باب لوتز، مدیرعامل سابق ب ام و، فورد، کرایسلر و جنرال موتورز نیز سال گذشته در همین زمینه صحبت کرد. پیشکوستان این عرصه اعتقاد دارند که خودروهایی خودشان حرکت نمیکنند به مرور از خیابان ها خارج می شوند و به وسایل خاصی تبدیل خواهند شد که مانند اسب های امروزی به آن ها نگاه می شود.
خودروکار
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها