در دیدار هیات آلمانی با رئیس اتاق بازرگانی ایران مطرح شد
تمایل آلمانها برای سرمایهگذاری در فناوری نوین و ساخت خودرو
قائم مقام اتحادیه اتاقهای بازرگانی آلمان گفت: علاقهمندیم تا در حوزه انتقال فناوری ساخت و ساز ماشینآلات، خودرو و محصولات پزشکی با ایران همکاری خوبی داشته باشیم و حجم روابط خود را از ۲ میلیارد دلار به دو رقمی برسانیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز ، فولکر ترایر قائممقام اتحادیه اتاقهای بازرگانی آلمان در دیدار هیات آلمانی با رئیس اتاق بازرگانی ایران بر ضرورت گسترش همکاری دو جانبه بین ایران و آلمان تاکید کرد و گفت: افراد و شرکتهایی در آلمان هستند که به دلیل شرایط سخت تحریم و محدود شدن شرایط تجاری بسیار متعصب شدند و امیدوارم که روابط تجاری دو کشور دوباره احیا شود.
وی با اشاره به این که هیات تجاری آلمان از ایالتهای مختلف این کشور در ایران حضور یافته اند، افزود: در 10 سال گذدشه دوره سختی را پشت سر گذاشتهایم، اما طرف ایرانی همیشه با آغوش باز ما را پذیرفته تا منافع اقتصادی مشترک را پیگیری کنیم.
ترایر به این نکته اشاره کرد که در ابتدای سفر بسیاری از نمایندگان بانکها با ما صحبت کردند و همه برای تضمین و تامین مالی پروژههایشان چشم به نتیجه مذاکرات دوختهاند و همه ما میخواهیم سهمی در برداشته شدن تحریمها داشته باشیم.
وی گفت: مایلیم در حوزه انتقال فناوری و آموزش نیروی انسانی برای انتقال تکنولوژی در ایران حضور یابیم و همچنین آلمان آمادگی دارد، تا در ساخت و ساز ماشینآلات و خودرو به ویژه در حوزه محصولات پزشکی حضور فعالتری در ایران داشته باشد.
قائممقام اتحادیه اتاقهای بازرگانی آلمان این را هم گفت که اکنون حجم مبادلات تجاری دو کشور به 2 میلیارد دلار کاهش یافته، در صورتی که این حجم میتواند دو رقمی شود. فارس
وی با اشاره به این که هیات تجاری آلمان از ایالتهای مختلف این کشور در ایران حضور یافته اند، افزود: در 10 سال گذدشه دوره سختی را پشت سر گذاشتهایم، اما طرف ایرانی همیشه با آغوش باز ما را پذیرفته تا منافع اقتصادی مشترک را پیگیری کنیم.
ترایر به این نکته اشاره کرد که در ابتدای سفر بسیاری از نمایندگان بانکها با ما صحبت کردند و همه برای تضمین و تامین مالی پروژههایشان چشم به نتیجه مذاکرات دوختهاند و همه ما میخواهیم سهمی در برداشته شدن تحریمها داشته باشیم.
وی گفت: مایلیم در حوزه انتقال فناوری و آموزش نیروی انسانی برای انتقال تکنولوژی در ایران حضور یابیم و همچنین آلمان آمادگی دارد، تا در ساخت و ساز ماشینآلات و خودرو به ویژه در حوزه محصولات پزشکی حضور فعالتری در ایران داشته باشد.
قائممقام اتحادیه اتاقهای بازرگانی آلمان این را هم گفت که اکنون حجم مبادلات تجاری دو کشور به 2 میلیارد دلار کاهش یافته، در صورتی که این حجم میتواند دو رقمی شود. فارس
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها