کد خبر:
۸۱۱۳۵ ۱۱:۳۴
۱۳۹۷/۰۲/۰۵
بودجه نمایشگاهی غول آلمانی نصف شد
پدال نیوز: نمایشگاه همیشه موقعیتی برای خودنمایی به حساب می آید ولی ب ام و از حضور در نمایشگاه های مختلف خسته شده و به نظر می رسد دیگر قصد سرمایه گذاری در این بخش را ندارد و بودجه نمایشگاه ها را کاهش داده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گپزارش پدال نیوز، از آنجایی که نمایشگاه های خودرو در سراسر دنیا پراکنده شده و تعداد آن ها زیاد شده است به نظر می رسد خودروسازان بیشتر علاقه دارند تا محصولات جدیدشان را به دور از هیاهوی نمایشگاهی رونمایی کنند. در این میان ب ام و جدیدترین نمونه ای است که قصد دارد از حضور چشم گیر در رویدادهای مختلف صرف نظر کند.
بر اساس آخرین اخباری که از سوی مجلات آلمانی منتشر شده است، ب ام و قصد دارد بودجه نمایگشاهی خود را به 6 تا 7 میلیون دلار کاهش دهد و این برنامه از نمایشگاه خودرو فرانکفورت که در وطن این خودروساز برگزار می شود آغاز خواهد شد. این در حالی است که شرکت خودروساز باواریایی در سال های گذشته بودجه 30 میلیون دلاری برای نمیاشگاه کنار می گذاشت.
آن ها در سال گذشته 11 هزار متر مربع غرفه داشتند ولی در نمایشگاه بعدی این عدد به 3 هزار متر مربع خواهد رسید و تنها تمرکز بر روی مدل های تازه وارد به بازار خواهد بود. در مقابل بودجه کم شده از نمایشگاه خودرو به نمایشگاه های دیجیتال مانند CES اطلاق خواهد شد. در همین زمینه گزارش هایی بدست آمده که نشان می دهد ب ام و به طور کلی از نمایشگاه دیترویت 2019 کناره گیری کرده تا تمرکز بیشتری بر نمایشگاه های دیجیتال داشته باشد.
برنامه کم کردن بودجه نمایشگاهی ممکن است برای رویدادهای دیگر مانند ژنو نیز رخ دهد ولی هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نمایشگاه خودرو پاریس بدست نیامده وباید منتظر بمانیم تا نتیجه عملکرد ب ام ودر رویدادهای دیجیتالی مشخص شده و تصمیم نهایی آن ها را ببینیم.
خودروکار
منبع : motor1.com
انتهای پیام/
بر اساس آخرین اخباری که از سوی مجلات آلمانی منتشر شده است، ب ام و قصد دارد بودجه نمایگشاهی خود را به 6 تا 7 میلیون دلار کاهش دهد و این برنامه از نمایشگاه خودرو فرانکفورت که در وطن این خودروساز برگزار می شود آغاز خواهد شد. این در حالی است که شرکت خودروساز باواریایی در سال های گذشته بودجه 30 میلیون دلاری برای نمیاشگاه کنار می گذاشت.
آن ها در سال گذشته 11 هزار متر مربع غرفه داشتند ولی در نمایشگاه بعدی این عدد به 3 هزار متر مربع خواهد رسید و تنها تمرکز بر روی مدل های تازه وارد به بازار خواهد بود. در مقابل بودجه کم شده از نمایشگاه خودرو به نمایشگاه های دیجیتال مانند CES اطلاق خواهد شد. در همین زمینه گزارش هایی بدست آمده که نشان می دهد ب ام و به طور کلی از نمایشگاه دیترویت 2019 کناره گیری کرده تا تمرکز بیشتری بر نمایشگاه های دیجیتال داشته باشد.
برنامه کم کردن بودجه نمایشگاهی ممکن است برای رویدادهای دیگر مانند ژنو نیز رخ دهد ولی هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نمایشگاه خودرو پاریس بدست نیامده وباید منتظر بمانیم تا نتیجه عملکرد ب ام ودر رویدادهای دیجیتالی مشخص شده و تصمیم نهایی آن ها را ببینیم.
خودروکار
منبع : motor1.com
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها