کد خبر:
۷۹۶۲۶ ۱۵:۰۲
۱۳۹۷/۰۱/۱۵
قانبیلی خبر داد
کاهش نرخ مصوب بلیت مترو حومه به تهران
پدال نیوز- عضو هیئت تطبیق فرمانداری تهران گفت: در پیشنهاد اعضای فرمانداری تهران، نرخ بلیت مترو حومه به تهران از ۱۵۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان کاهش مییابد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، چندی پیش در جلسه علنی شورای شهر تهران پیشنهاداتی برای نرخ بلیت مترو در سال 97 داده شد، بر اساس این پیشنهادات بهای بلیت مترو حومه به تهران به 2000 تومان و بلیت مترو شهری به 1000 تومان و همچنین بلیت مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به 10 هزار تومان افزایش مییافت.
این پیشنهاد با مخالفت چند تن از اعضای شورای شهر به تصویب رسید و به فرمانداری تهران ارسال شد. اعضای فرمانداری با این پیشنهاد مخالفت کردند و گفتند اگر نرخ بلیت پیشنهادی یک درصد هم از نرخ تورم بیشتر باشد، آن را قبول نمیکنیم.
همین عامل باعث شد بار دیگر در جلسه شورا به موضوع نرخ بلیت مترو در سال 97 رسیدگی شود. در پینشهاد جدید قیمت بلیت مترو حومه به تهران 1500 تومان، درونشهری 1000 تومان و فرودگاه امام خمینی(ره) 7 هزار و 500 تومان مطرح شد که به تصویب رسید و فرمانداری تهران نیز با این نرخ موافقت کرد، اما فرمانداری بار دیگر تغییراتی در این مصوبه ایجاد کرده است.
محمد قانبیلی عضو هیئت تطبیق فرمانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این باره گفت: پیشنهاد اعضای فرمانداری تهران این است که نرخ بلیت مترو حومه به تهران از 1500 تومان به 1000 تومان کاهش یابد.
وی افزود: این پیشنهاد به صحن شورا میرود و به احتمال زیاد اعضای شورا این پیشنهاد را بپذیرند، چراکه در جلسه با اعضای شورا و نمایندگان شرکت مترو این پیشنهاد و دلایل آن مطرح شد و آنها موافقت کردند.
قانبیلی تاکید کرد: نرخ مصوب بلیت مترو در سال 97 از اول اردیبهشت لحاظ میشود.
این پیشنهاد با مخالفت چند تن از اعضای شورای شهر به تصویب رسید و به فرمانداری تهران ارسال شد. اعضای فرمانداری با این پیشنهاد مخالفت کردند و گفتند اگر نرخ بلیت پیشنهادی یک درصد هم از نرخ تورم بیشتر باشد، آن را قبول نمیکنیم.
همین عامل باعث شد بار دیگر در جلسه شورا به موضوع نرخ بلیت مترو در سال 97 رسیدگی شود. در پینشهاد جدید قیمت بلیت مترو حومه به تهران 1500 تومان، درونشهری 1000 تومان و فرودگاه امام خمینی(ره) 7 هزار و 500 تومان مطرح شد که به تصویب رسید و فرمانداری تهران نیز با این نرخ موافقت کرد، اما فرمانداری بار دیگر تغییراتی در این مصوبه ایجاد کرده است.
محمد قانبیلی عضو هیئت تطبیق فرمانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این باره گفت: پیشنهاد اعضای فرمانداری تهران این است که نرخ بلیت مترو حومه به تهران از 1500 تومان به 1000 تومان کاهش یابد.
وی افزود: این پیشنهاد به صحن شورا میرود و به احتمال زیاد اعضای شورا این پیشنهاد را بپذیرند، چراکه در جلسه با اعضای شورا و نمایندگان شرکت مترو این پیشنهاد و دلایل آن مطرح شد و آنها موافقت کردند.
قانبیلی تاکید کرد: نرخ مصوب بلیت مترو در سال 97 از اول اردیبهشت لحاظ میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها