کد خبر:
۷۴۴۰۱ ۱۴:۵۷
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا:
سایپایدک ویترین گروه سایپا است
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگی که سایپا یدک با مشتریان دارد این شرکت ویترین گروه سایپا محسوب می شود و با ارائه و انجام خدمات با کیفیت می تواند نقش مهمی در رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار داشته باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از سایپا نیوز، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سایپا یدک با حضور مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل ، معاونین و مدیران ارشد گروه در سایپا یدک برگزار شد.
در این مراسم مهندس جهرودی، سایپا یدک را جزء شرکت های پیشتاز گروه دانست و گفت: با نگاه مدیریتی صحیح و کار آمد، سایپا یدک می تواند در حوزه خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقاء رضایت مشتری و جایگاه گروه سایپا داشته باشد.
وی تغییر و تحول در سطوح مدیریتی را در راستای تحول و رشد سازمان دانست و گفت: سایپا یدک از لحاظ نیروی متخصص و فنی، توانایی خوبی دارد و مطمئنا با حضور مهندس امینی و همکاری تمامی ارکان سازمان شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر سایپا یدک خواهیم بود.
وی تاکید کرد: جایگاه سایپا یدک در خدمات رسانی و تحول در حوزه قطعات باید ارتقاء یابد و امیدوارم بزودی شاهد شرکتی باشیم که سرآمد خدمات رسانی در کشور است.
جهرودی خاطر نشان کرد: رسالت سایپا یدک با توجه به جایگاه خاصی که دارد بسیار مهم است و با همکاری و هم افزایی با سایر شرکت های گروه باید علاوه بر افزایش کیفیت در خدمات، شاهد حضور پررنگ این شرکت در حوزه گسترش بازار و جذب نقدینگی به واسطه ارائه خدمات مناسب به مشتریان باشیم.
وی گفت: مدیری موفق است که با ایجاد سینرژی و هم افزایی در راستای اهداف مشخص گام بردارد و برای رسیدن به هدف، استراتژی پیچیده نداشته باشد، البته باید بتواند با یک استراتژی کارآمد و مهم سازمان خود را به جلو هدایت کند.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: سایپا یدک می تواند در افزایش رشد و بالندگی سایپا نقش مهمی داشته باشد و امیدوارم با توان افراد متخصصی که در گروه وجود دارد، سایپا به روزهای طلایی خود بازگردد.
در این مراسم، رضا تقی زاده سرپرست پیشین سایپایدک ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید ، به ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود پرداخت.
در ادامه اردشیر امینی مدیرعامل سایپایدک از تلاش و زحمات سرپرست پیشین سایپایدک و سایر همکاران قدردانی کرد و افزود : ارائه خدمات گسترده، متنوع و با کیفیت از اصول خدمات رسانی صحیح است و خدمات پس از فروش می تواند نقش مهمی در تثبیت مشتریان و رضایت آنها داشته باشد، چرا که خدمات پس از فروش در صنعت خودرو سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: رضایت همکاران در مجموعه سایپا یدک، نمایندگی ها، شبکه های فروش و مشتریان باید به گونه ای مد نظر قرار گیرد که حاصل آن افزیش کیفیت و ارتقاء رضایت مشتریان شود.
امینی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت سازمانی تمامی همکاران سایپا یدک، در راستای اهداف گروه گام های بلندی برداشته شود.
شایان ذکر است در پایان مراسم از زحمات رضا تقی زاده در دوران تصدی سرپرستی شرکت سایپا یدک تقدیر شد و اردشیر امینی به عنوان مدیرعامل سایپا یدک معرفی و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد .
در این مراسم مهندس جهرودی، سایپا یدک را جزء شرکت های پیشتاز گروه دانست و گفت: با نگاه مدیریتی صحیح و کار آمد، سایپا یدک می تواند در حوزه خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقاء رضایت مشتری و جایگاه گروه سایپا داشته باشد.
وی تغییر و تحول در سطوح مدیریتی را در راستای تحول و رشد سازمان دانست و گفت: سایپا یدک از لحاظ نیروی متخصص و فنی، توانایی خوبی دارد و مطمئنا با حضور مهندس امینی و همکاری تمامی ارکان سازمان شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر سایپا یدک خواهیم بود.
وی تاکید کرد: جایگاه سایپا یدک در خدمات رسانی و تحول در حوزه قطعات باید ارتقاء یابد و امیدوارم بزودی شاهد شرکتی باشیم که سرآمد خدمات رسانی در کشور است.
جهرودی خاطر نشان کرد: رسالت سایپا یدک با توجه به جایگاه خاصی که دارد بسیار مهم است و با همکاری و هم افزایی با سایر شرکت های گروه باید علاوه بر افزایش کیفیت در خدمات، شاهد حضور پررنگ این شرکت در حوزه گسترش بازار و جذب نقدینگی به واسطه ارائه خدمات مناسب به مشتریان باشیم.
وی گفت: مدیری موفق است که با ایجاد سینرژی و هم افزایی در راستای اهداف مشخص گام بردارد و برای رسیدن به هدف، استراتژی پیچیده نداشته باشد، البته باید بتواند با یک استراتژی کارآمد و مهم سازمان خود را به جلو هدایت کند.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: سایپا یدک می تواند در افزایش رشد و بالندگی سایپا نقش مهمی داشته باشد و امیدوارم با توان افراد متخصصی که در گروه وجود دارد، سایپا به روزهای طلایی خود بازگردد.
در این مراسم، رضا تقی زاده سرپرست پیشین سایپایدک ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید ، به ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود پرداخت.
در ادامه اردشیر امینی مدیرعامل سایپایدک از تلاش و زحمات سرپرست پیشین سایپایدک و سایر همکاران قدردانی کرد و افزود : ارائه خدمات گسترده، متنوع و با کیفیت از اصول خدمات رسانی صحیح است و خدمات پس از فروش می تواند نقش مهمی در تثبیت مشتریان و رضایت آنها داشته باشد، چرا که خدمات پس از فروش در صنعت خودرو سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: رضایت همکاران در مجموعه سایپا یدک، نمایندگی ها، شبکه های فروش و مشتریان باید به گونه ای مد نظر قرار گیرد که حاصل آن افزیش کیفیت و ارتقاء رضایت مشتریان شود.
امینی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت سازمانی تمامی همکاران سایپا یدک، در راستای اهداف گروه گام های بلندی برداشته شود.
شایان ذکر است در پایان مراسم از زحمات رضا تقی زاده در دوران تصدی سرپرستی شرکت سایپا یدک تقدیر شد و اردشیر امینی به عنوان مدیرعامل سایپا یدک معرفی و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد .
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها