کد خبر:
۷۴۳۹۱ ۱۳:۵۷
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
نخستین خط معاینه فنی سیار به بهره برداری می رسد
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت گفت: نخستین خط معاینه فنی پایتخت روز شنبه با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به بهره برداری می رسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، سید نواب حسینی منش افزود: تجهیزات تست این خط از آلمان وارد شده اما ساخت خط با تکیه بر توان و فناوری داخلی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: به غیر از این خط، 6 خط سیار معاینه فنی به فاصله هر یک ماه افتتاح می شود.
حسینی منش با بیان اینکه در تهران با کمبود زمین مواجه هستیم اظهارکرد: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور برای راه اندازی هر مرکز معاینه فنی ثابت 1000 متر زمین نیاز است که تامین آن در تهران مشکل است.
به گفته وی به همین دلیل راه اندازی معاینه فنی سیار در دستور کار قرار گرفت.
** طرح ال ای زد از سال آینده اجرا می شود
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت درخصوص صحبت های امروز شهردار تهران مبنی بر اجرا نشدن طرح ال ای زد تاکنون، خاطرنشان کرد: از ابتدا اعلام شد طرحی که با عنوان کنترل معاینه فنی در شهر تهران توسط دوربین ها انجام می شود با ظرفیت محدودی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح ال ای زد پیشنهادی به وزارت کشور به طور کامل اجرا نشده است یادآور شد: قرار است این طرح با همکاری پلیس از سال آینده به طور کانل اجرا شود.
حسینی منش تصریح کرد: در این طرح فارغ از معاینه فنی، اعمال محدودیت برای خودروهای فرسوده و کاربراتوری برای ورود به محدوده طرح ال ای زد اجرا می شود.
وی افزود: تاکنون برای خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه صادر می شده اما محدودیتی برای ورود خودروهای فرسوده و کاربراتوری اعمال نمی شد.
وی خاطرنشان کرد: به غیر از این خط، 6 خط سیار معاینه فنی به فاصله هر یک ماه افتتاح می شود.
حسینی منش با بیان اینکه در تهران با کمبود زمین مواجه هستیم اظهارکرد: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور برای راه اندازی هر مرکز معاینه فنی ثابت 1000 متر زمین نیاز است که تامین آن در تهران مشکل است.
به گفته وی به همین دلیل راه اندازی معاینه فنی سیار در دستور کار قرار گرفت.
** طرح ال ای زد از سال آینده اجرا می شود
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت درخصوص صحبت های امروز شهردار تهران مبنی بر اجرا نشدن طرح ال ای زد تاکنون، خاطرنشان کرد: از ابتدا اعلام شد طرحی که با عنوان کنترل معاینه فنی در شهر تهران توسط دوربین ها انجام می شود با ظرفیت محدودی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح ال ای زد پیشنهادی به وزارت کشور به طور کامل اجرا نشده است یادآور شد: قرار است این طرح با همکاری پلیس از سال آینده به طور کانل اجرا شود.
حسینی منش تصریح کرد: در این طرح فارغ از معاینه فنی، اعمال محدودیت برای خودروهای فرسوده و کاربراتوری برای ورود به محدوده طرح ال ای زد اجرا می شود.
وی افزود: تاکنون برای خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه صادر می شده اما محدودیتی برای ورود خودروهای فرسوده و کاربراتوری اعمال نمی شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها