دبیر انجمن خودروسازان کشور:
فعالیت ۶۰ صنعت تولیدی کشور به خودروسازی وابسته است
پدال نیوز: دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه فعالیت ۶۰ صنعت تولیدی به خودروسازی وابسته است، گفت: کاهش فروش خودرو خسارات متعددی را به خودروسازان تحمیل کرده و می کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، احمد نعمت بخش افزود: هم اکنون به طور متوسط بیش از 4 هزار دستگاه خودرو روزانه در کشور تولید می شود که کاهش فروش آنها، خسارت جبران ناپذیری را به خودروسازان و صنایع وابسته آن وارد می کند.
وی با بیان آنکه صنایع تولیدی زیادی با صنعت خودرو ارتباط دارند، گفت: هم اکنون بیش از 40 درصد تولید فولاد مبارکه اصفهان در صنایع خودروسازی کشور مصرف می شود که افزایش فروش خودرو می تواند بر تقویت شرایط تولید فولاد در این مجتمع تاثیر زیادی برجای بگذارد.
دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: اوج تولید خودوسازان کشور در سال 90 بود که یک میلیون و 650 هزار خودرو در داخل تولید و به بازار عرضه شد.
نعمت بخش اظهار داشت: با آغاز تحریم های ظالمانه غربی ها، صنعت خودروسازی کشور متحمل خسارات فراوانی شد به طوری که در سال 91 میزان تولید به 700 هزار دستگاه خودرو کاهش یافت.
به گفته این مقام مسئول در حوزه صنعت خودروسازی کشور، با کاهش روند تولید خودروسازان داخلی با تلاش متخصصان در سال 92 موفق شدند حدود 900 هزار دستگاه خودرو تولید کنند و در پایان سال گذشته تولید خودرو در داخل به یک میلیون و 130 هزار خودرو رسید.
دبیر انجمن خودروسازان پیش بینی کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در پایان سال 94 خودروسازان داخلی بتوانند یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید کنند.
نعمت بخش یادآور شد: ظرفیت تولید خودرو در داخل هم اکنون سالانه 2 میلیون دستگاه است، اما با توجه به وضعیت بازار، تولید خودروسازان در سال جاری حدود یک میلیون و 100 هزار دستگاه خواهد بود.
وی با بیان آنکه صنایع تولیدی زیادی با صنعت خودرو ارتباط دارند، گفت: هم اکنون بیش از 40 درصد تولید فولاد مبارکه اصفهان در صنایع خودروسازی کشور مصرف می شود که افزایش فروش خودرو می تواند بر تقویت شرایط تولید فولاد در این مجتمع تاثیر زیادی برجای بگذارد.
دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: اوج تولید خودوسازان کشور در سال 90 بود که یک میلیون و 650 هزار خودرو در داخل تولید و به بازار عرضه شد.
نعمت بخش اظهار داشت: با آغاز تحریم های ظالمانه غربی ها، صنعت خودروسازی کشور متحمل خسارات فراوانی شد به طوری که در سال 91 میزان تولید به 700 هزار دستگاه خودرو کاهش یافت.
به گفته این مقام مسئول در حوزه صنعت خودروسازی کشور، با کاهش روند تولید خودروسازان داخلی با تلاش متخصصان در سال 92 موفق شدند حدود 900 هزار دستگاه خودرو تولید کنند و در پایان سال گذشته تولید خودرو در داخل به یک میلیون و 130 هزار خودرو رسید.
دبیر انجمن خودروسازان پیش بینی کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در پایان سال 94 خودروسازان داخلی بتوانند یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید کنند.
نعمت بخش یادآور شد: ظرفیت تولید خودرو در داخل هم اکنون سالانه 2 میلیون دستگاه است، اما با توجه به وضعیت بازار، تولید خودروسازان در سال جاری حدود یک میلیون و 100 هزار دستگاه خواهد بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش