کد خبر:
۷۱۵۳۸ ۱۲:۰۹
۱۳۹۶/۰۹/۲۹
قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین رنو-نیسان پیوستند
پدال نیوز: مدیرعامل رنو پارس، گفت: برنامه های رنو پارس برای صادرات قطعه و خودرو از ایران آغاز شده و قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین رنو-نیسان می پیوندند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رامتین اسماعیلی در نشست با دبیران چند رسانه خودرویی از خبرنگاران با اشاره به موضوع کیفیت، اظهار کرد: در گزارش های سازمان بازرسی کیفیت همیشه ما بین تاپ ها بودیم. همه خودروهای جدید از ابتدا چهار ستاره بودند و بهترین وانت بازار هم متعلق به رنو است.رویه ما در کیفیت بسیار جدی است و با برقراری تیم مستقر در خطوط تولید بر کیفیت نظارت داریم.
او ادامه داد: سازنده های ما امروز برای بقیه خودروها هم قطعه می سازند اما محصولات سایر خودروسازان چهار ستاره نیست. این رویه ما است که استانداردهای رنو در قطعه سازی هم پیاده شود.
اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه ایران خودرو و پارس خودرو در ماتریکس مقایسه ای رنو قرار دارند، اظهار کرد: در بحث تولید امسال رکورد تولید روزانه را شکستیم و به ۷۵۰ خودرو در روز رسیدیم و تا دیروز ۱۵۲ هزار دستگاه خودرو تولید کردیم و تا پایان سال میلادی امیدواریم رکورد ۱۶۰ هزار دستگاه را بزنیم.
او افزود: از نظر برند رنو در فروش رنوپارس بعد از رنو فرانسه بزرگترین تولیدکننده محصولات با برند رنو است. البته این به کمک شرکای تجاری ما یعنی ایران خودرو و سایپا بوده است.
اسماعیلی ادامه داد: وقتی ما می گوییم ایران بعد از فرانسه دومین کشور در تولید رنو است خیلی مهم بوده و نشان دهنده پتانسیل های بازار ایران است و باید از شرکای تجاریمون قدردانی کنیم که توانستند در سطح جهانی خودرو تولید کنند.
مدیرعامل رنت پارس با اشاره به موضوع داخلی سازی تصریح کرد: مگاموتور تا چند سال پیش به دلیل تحریم کار نمیکرد اما از سال گذشته میلادی مگاموتور دوباره فعالیت خود را آغاز کرد و رکورد ۵۰۰ قطعه در روز را زده است. همچنین پروژه چرخشگر نیز که سال گذشته آغاز شد اکنون آخرین نسل گیربکس های رنو را تولید می کند.
او افزود: در بحث ای بی اس، از سال گذشته با یک شرکت ایرانی و آلمانی مذاکراتی انجام شد و امیدواریم قرارداد جوینت ونچر این دو شرکت تا پایان سال شمسی به امضا برسد.
اسماعیلی با اشاره به اقدامات محیط زیستی رنو پارس، گفت: تایر سبز موضوع دیگری است که بر روی آن کار می کنیم اما فعلا در حال انتقال تکنولوژی هستیم با تولیدکنندگان داخلی تا بتوانیم این تایر را که موجب کاهش مصرف سوخت می شود را تولید کنیم.
مدیرعامل رنو پارس در پاسخ به خودروکار مبنی بر اینکه پلتفرم جدیدی به ایران خواهیم آورد؟ اظهار کرد: رنوپارس اولین شرکتی بود که بعد از تحریم ها محصولات جدیدش را مثل ساندرو و استپ وی را به بازار ارائه کرد. ضمن اینکه طبیعتا ما پلتفرم های جدید را خواهیم آورد البته که زمانبر خواهد بود.
او ادامه داد: سازنده های ما امروز برای بقیه خودروها هم قطعه می سازند اما محصولات سایر خودروسازان چهار ستاره نیست. این رویه ما است که استانداردهای رنو در قطعه سازی هم پیاده شود.
اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه ایران خودرو و پارس خودرو در ماتریکس مقایسه ای رنو قرار دارند، اظهار کرد: در بحث تولید امسال رکورد تولید روزانه را شکستیم و به ۷۵۰ خودرو در روز رسیدیم و تا دیروز ۱۵۲ هزار دستگاه خودرو تولید کردیم و تا پایان سال میلادی امیدواریم رکورد ۱۶۰ هزار دستگاه را بزنیم.
او افزود: از نظر برند رنو در فروش رنوپارس بعد از رنو فرانسه بزرگترین تولیدکننده محصولات با برند رنو است. البته این به کمک شرکای تجاری ما یعنی ایران خودرو و سایپا بوده است.
اسماعیلی ادامه داد: وقتی ما می گوییم ایران بعد از فرانسه دومین کشور در تولید رنو است خیلی مهم بوده و نشان دهنده پتانسیل های بازار ایران است و باید از شرکای تجاریمون قدردانی کنیم که توانستند در سطح جهانی خودرو تولید کنند.
مدیرعامل رنت پارس با اشاره به موضوع داخلی سازی تصریح کرد: مگاموتور تا چند سال پیش به دلیل تحریم کار نمیکرد اما از سال گذشته میلادی مگاموتور دوباره فعالیت خود را آغاز کرد و رکورد ۵۰۰ قطعه در روز را زده است. همچنین پروژه چرخشگر نیز که سال گذشته آغاز شد اکنون آخرین نسل گیربکس های رنو را تولید می کند.
او افزود: در بحث ای بی اس، از سال گذشته با یک شرکت ایرانی و آلمانی مذاکراتی انجام شد و امیدواریم قرارداد جوینت ونچر این دو شرکت تا پایان سال شمسی به امضا برسد.
اسماعیلی با اشاره به اقدامات محیط زیستی رنو پارس، گفت: تایر سبز موضوع دیگری است که بر روی آن کار می کنیم اما فعلا در حال انتقال تکنولوژی هستیم با تولیدکنندگان داخلی تا بتوانیم این تایر را که موجب کاهش مصرف سوخت می شود را تولید کنیم.
مدیرعامل رنو پارس در پاسخ به خودروکار مبنی بر اینکه پلتفرم جدیدی به ایران خواهیم آورد؟ اظهار کرد: رنوپارس اولین شرکتی بود که بعد از تحریم ها محصولات جدیدش را مثل ساندرو و استپ وی را به بازار ارائه کرد. ضمن اینکه طبیعتا ما پلتفرم های جدید را خواهیم آورد البته که زمانبر خواهد بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها