رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور:
کشور به کارت سوخت نیازی ندارد
پدال نیوز : رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور گفت: جایگاهداران سوخت کشور در طی ۳۵ سال گذشته با هیچگونه انفجاری مواجه نبودهاند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بیژن حاج محمدرضا رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور در همایش ملی جایگاهداران با اشاره به اینکه در طی هفت ماهه سالجاری جایگاهداران کارمزدی دریافت نکردهاند، گفت: اگر میخواهیم جایگاهداران کشور در عالیترین سطح به ارائه خدمات بپردازند در مرحله اول بایستی به مشکلات آنها توجه کرد چرا که بدون توجه به این مقوله نباید انتظار بیشتر از این داشت.
وی تصریح کرد: جایگاهداران سوخت کشور در سالجاری کارمزدی بابت ارائه خدمات سوختی دریافت نکردهاند و چندین بار این موضوع را به گوش مسئولان رساندهایم.
حاج محمدرضا افزود: در طی 35 سال گذشته هیچگونه انفجاری در جایگاههای سوخت کشور نداشتهایم اگر انفجاری صورت گرفته تنها در جایگاه سی ان جی و مربوط به خودروها بوده است.
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور افزود: در طی دو سال گذشته شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با جایگاهداران رویکرد مناسبی داشته به طوری که در جهت رفع مشکلات آنها گامهای مثبتی را برداشته است.
حاج محمدرضا افزود: در حال حاضر 3 هزار و 500 جایگاه سوخت در کشور دا ریم که باید در زمینه مشتریمداری حرکتهای سازندهای انجام شود.
وی تأکید کرد: انجمن جایگاهداران سی ان جی سعی بر آن دارد که در جهت برندسازی همسو با کشورهای خارجی حرکت نماید اما این امر بدون مساعدت مسئولان امکانپذیر نیست.
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور در خصوص از رده خارج کردن کارت هوشمند سوخت گفت: با توجه به اینکه قیمت بنزین در کشور تک نرخی شده است بنابراین نیازی به کارت سوخت در کشور نیست همچنین عرضه کارت سوخت هزینهبر و زمانبر بوده به طوری که افراد هنگام مراجعه به جایگاهها در زمان سوختگیری با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین پیشنهاد داریم کارت سوخت از رده خارج شود.
وی تصریح کرد: جایگاهداران سوخت کشور در سالجاری کارمزدی بابت ارائه خدمات سوختی دریافت نکردهاند و چندین بار این موضوع را به گوش مسئولان رساندهایم.
حاج محمدرضا افزود: در طی 35 سال گذشته هیچگونه انفجاری در جایگاههای سوخت کشور نداشتهایم اگر انفجاری صورت گرفته تنها در جایگاه سی ان جی و مربوط به خودروها بوده است.
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور افزود: در طی دو سال گذشته شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با جایگاهداران رویکرد مناسبی داشته به طوری که در جهت رفع مشکلات آنها گامهای مثبتی را برداشته است.
حاج محمدرضا افزود: در حال حاضر 3 هزار و 500 جایگاه سوخت در کشور دا ریم که باید در زمینه مشتریمداری حرکتهای سازندهای انجام شود.
وی تأکید کرد: انجمن جایگاهداران سی ان جی سعی بر آن دارد که در جهت برندسازی همسو با کشورهای خارجی حرکت نماید اما این امر بدون مساعدت مسئولان امکانپذیر نیست.
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور در خصوص از رده خارج کردن کارت هوشمند سوخت گفت: با توجه به اینکه قیمت بنزین در کشور تک نرخی شده است بنابراین نیازی به کارت سوخت در کشور نیست همچنین عرضه کارت سوخت هزینهبر و زمانبر بوده به طوری که افراد هنگام مراجعه به جایگاهها در زمان سوختگیری با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین پیشنهاد داریم کارت سوخت از رده خارج شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها