قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت خبر داد
نوسازی۲۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال
پدال نیوز: قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت تا پایان سال ۲۰ هزار تاکسی فرسوده در کشور نوسازی می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: روند اجرای طرح جایگزینی تاکسیهای فرسوده که مدتی است متوقف شده بود، مجددا آغاز می شود و با هماهنگیهای بعمل آمده با شرکت ایران خودرو، برخی اختلافات مالی برطرف و روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور سرعت خواهد گرفت.
سید مجتبی شفیعی ضمن اعلام این خبر گفت: تلاش کردیم روند مالی طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده را اصلاح نموده و نرخ سود تسهیلات را نیز کاهش دهیم.
وی با اشاره به نرخ 15 درصدی سود تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد در مذاکرات انجام شده با بانک عامل و خودروسازان، روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این شهر سرعت گرفته و تا پایان سال بخش زیادی از تاکسیهای فرسوده این شهر نیز نوسازی می گردد.
شفیعی، کلان شهر تهران و کرج را از دیگر شهرهای پیشرو در این طرح اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری کلان شهرها میتوانند با مشارکت در این طرح در فعالسازی مجدد روند نوسازی همکاری داشته و به این چرخه سرعت ببخشند.
قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته و همکاری بانک، خودروسازان و شهرداریها، پیش بینی میشود تا پایان سال جاری بیش از 20 هزار تاکسی فرسوده نوسازی گردد.
وی در خصوص تسهیلات اعطایی به صاحبان تاکسی فرسوده گفت: در حال حاضر برای شهرهای مشهد ، تهران و کرج تسهیلات با نرخ مناسبی در نظر گرفته شده است که تلاش می کنیم در شهرهای دیگر نیز این رویه ادامه یابد.
سید مجتبی شفیعی ضمن اعلام این خبر گفت: تلاش کردیم روند مالی طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده را اصلاح نموده و نرخ سود تسهیلات را نیز کاهش دهیم.
وی با اشاره به نرخ 15 درصدی سود تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد در مذاکرات انجام شده با بانک عامل و خودروسازان، روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این شهر سرعت گرفته و تا پایان سال بخش زیادی از تاکسیهای فرسوده این شهر نیز نوسازی می گردد.
شفیعی، کلان شهر تهران و کرج را از دیگر شهرهای پیشرو در این طرح اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری کلان شهرها میتوانند با مشارکت در این طرح در فعالسازی مجدد روند نوسازی همکاری داشته و به این چرخه سرعت ببخشند.
قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته و همکاری بانک، خودروسازان و شهرداریها، پیش بینی میشود تا پایان سال جاری بیش از 20 هزار تاکسی فرسوده نوسازی گردد.
وی در خصوص تسهیلات اعطایی به صاحبان تاکسی فرسوده گفت: در حال حاضر برای شهرهای مشهد ، تهران و کرج تسهیلات با نرخ مناسبی در نظر گرفته شده است که تلاش می کنیم در شهرهای دیگر نیز این رویه ادامه یابد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها