مدیرکل حمل و نقل و پایانههای مازندران:
طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش ناوگان سنگین در مازندران اجرا میشود
مدیرکل حمل و نقل و پایانههای مازندران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۹۴، طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش ناوگان در استان اجرا میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: تخصیص سهمیه سوخت ناوگان گازوئیل سوز صرفا بر اساس عملکرد ناوگان (میزان پیمایش) بر مبنای بارنامه و صورت وضعیت محاسبه میشود.
وی با اشاره به اهمیت این طرح برای حمل و نقل جاده ای، افزود: هدف اجرای این طرح جلوگیری از هدر رفت سوخت و استفاده بهنیه از آن در بخش حمل ونقل بوده که نتیجه آن صرفه جویی در سرمایه ملی کشور محسوب میشود.
مدیرکل حمل ونقل و پایانههای مازندران افزود: در صورت عدم ثبت عملکرد ناوگان در سیستمهای بر خط سازمان متبوع، امکان تخصیص سهمیه سوخت در آینده فراهم نخواهد شد و برای آن دسته از ناوگانی که فاقد کارکرد باشند، نسبت به غیر فعال کردن کارت هوشمند ناوگان اقدام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تعداد فوتیهای رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی، در سال 93 نسبت به سال92، 17 درصد کاهش یافته است.
محمدزاده گفت: در ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، برای سال 93، هدف 10 درصدی برای کاهش تلفات رانندگی مازندران تعیین شده است.
وی افزود: جهت کاهش تعداد فوتی عابر پیاده در سالهای گذشته اقدامات فیزیکی و فرهنگی متعددی از جمله ایمنسازی آموزشی و فیزیکی مقابل مدارس حاشیه راههای اصلی و فرعی استان، فنس کشی زیر پلهای عابر پیاده در مناطق پر تردد از جمله عبور روستاها و مراکز آموزشی، مشارکت با صدا و سیما در ساخت برنامههای تلویزیونی با محوریت موضوع ایمنی تردد و اجرای برنامههای آموزشی و سرگرمی در روستاها با هدف آشنایی خانواده ها با اصول ایمنی عبور و مرور انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت این طرح برای حمل و نقل جاده ای، افزود: هدف اجرای این طرح جلوگیری از هدر رفت سوخت و استفاده بهنیه از آن در بخش حمل ونقل بوده که نتیجه آن صرفه جویی در سرمایه ملی کشور محسوب میشود.
مدیرکل حمل ونقل و پایانههای مازندران افزود: در صورت عدم ثبت عملکرد ناوگان در سیستمهای بر خط سازمان متبوع، امکان تخصیص سهمیه سوخت در آینده فراهم نخواهد شد و برای آن دسته از ناوگانی که فاقد کارکرد باشند، نسبت به غیر فعال کردن کارت هوشمند ناوگان اقدام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تعداد فوتیهای رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی، در سال 93 نسبت به سال92، 17 درصد کاهش یافته است.
محمدزاده گفت: در ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، برای سال 93، هدف 10 درصدی برای کاهش تلفات رانندگی مازندران تعیین شده است.
وی افزود: جهت کاهش تعداد فوتی عابر پیاده در سالهای گذشته اقدامات فیزیکی و فرهنگی متعددی از جمله ایمنسازی آموزشی و فیزیکی مقابل مدارس حاشیه راههای اصلی و فرعی استان، فنس کشی زیر پلهای عابر پیاده در مناطق پر تردد از جمله عبور روستاها و مراکز آموزشی، مشارکت با صدا و سیما در ساخت برنامههای تلویزیونی با محوریت موضوع ایمنی تردد و اجرای برنامههای آموزشی و سرگرمی در روستاها با هدف آشنایی خانواده ها با اصول ایمنی عبور و مرور انجام شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها