کد خبر:
۶۱۶۷۶ ۰۸:۲۸
۱۳۹۶/۰۵/۲۲
جزییات تولید دو مدل گیربکس اتومات در مگاموتور
پدال نیوز: مدیرعامل مگاموتور گفت: استفاده از دو نوع گیربکس اتوماتیک در محصولات گروه سایپا را در دستور کار شرکت داریم و بزودی گیربکس ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مدیرعامل مگاموتور گفت: استفاده از دو نوع گیربکس اتوماتیک در محصولات گروه سایپا را در دستور کار شرکت داریم و بزودی گیربکس cvt بر روی دو خودرو کوییک و ساینا اتومات مورد استفاده قرار می گیرد.
محمدرضا شیخ عطار در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در خصوص برنامه های این شرکت گفت: بر اساس برنامه گروه سایپا برای گیربکس، اکسل و موتور گروه ایکس ۲۰۰ که شامل تیبا، ساینا و کوییک می باشد افزایش ظرفیت را دنبال می کنیم که برنامه افزایش تولید این گروه خودرو، روزانه ۱۲۰۰ دستگاه می باشد و قابلیت ارتقا تا ۱۴۰۰ دستگاه در روز را داراست.
وی افزود: بحث ارتقای موتور محصولات گروه ایکس ۲۰۰ را در دستور کار قرار دادیم که تا یک سال آینده می توان از آن بهره برداری کرد.شیخ عطار ضمن اشاره به ارتقاء کیفی استاندادرهای آلودگی برای گروه x200 تا سطح EU5 گفت : بر همین اساس موتورهای تولیدی، استاندارد یورو ۵ را پاس خواهند کرد، علاوه بر این باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش قدرت کشندگی خودرو خواهد شد که با این شرایط می توانیم ۱۰ درصد بهبود را داشته باشیم.
شیخ عطار با اشاره به گیربکس بهبود یافته nd2 که در حال حاضر بر روی محصولات گروه ایکس ۲۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد گفت: محدودیت های عملکرد تعویض دنده و افزایش عمر قطعات با پروژه های تعریف شده در گیربکس جدید، بهبود یافته است که بازبینی قطعات و سیستم های جدید بکار رفته پس از پیمایش در شرایط متفاوت، همچین رعایت تست های استاندارد حاکی از مطلوب بودن طرح های جایگزین می باشد. وی افزود:ظرفیت تولید این گیربکس جدید بهبود یافته ۵۰۰ دستگاه در روز است که برای گروه ایکس ۲۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت ارتقا ظرفیت تا ۱۲۰۰ دستگاه وجود دارد.
وی تاکید کرد: در حدود یک ماه و نیم است که گیربکس بهبود یافته nd2 بر روی محصولات استفاده می شود و با گزارشاتی که ارائه شده خوشبختانه نارضایتی نداشته و باعث افزایش رضایت مندی بیشتر مشتریان شده است. مدیرعامل مگاموتور با اشاره به گیربکس های جدید اتومات این شرکت گفت: دو نوع گیربکس اتوماتیک بر روی محصولات گروه سایپا استفاده خواهد شد که یک نوع آن گیربکس اتومات CWT است و برای محصولات ساینا اتومات و کوییک مورد استفاده قرار می گیرد و نوع دوم آن گیربکس شش دنده هیدرولیکی است که بر روی محصول جدیدsp100 مورد استفاده قرار می گیرد و قطعا رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. وی افزود: در حال حاضر مراحل استاندارد سازی و کالیبریزاسیون گیربکسcvt در مراحل نهایی تست وتنظیم است و به زودی وارد بازار خواهد شد.
این گیربکس تحت لیسانس پانچ و محصول مشترک بلژیک و ایران است. شیخ عطار تصریح کرد: ارتقاء کیفیت شرکت های قطعه ساز در اولویتهای مگا موتور است که با استفاده از ابزارهای که در اختیار داریم شامل کمک های فنی و مهندسی،تخصیص ظرفیتهای تامین، همچنین بازنگری رتبه های کیفی در هر دو جهت ارتقاء و تنزل. با در نظر گرفتن فعالیتهای کیفی وتکنیکی سازندگان طرف قرارداد همراه خواهد بود وی ضمن اشاره به اینکه مگاموتور استفاده حداکثری از ظرفیت صد در صد شرکت های زیر مجموعه خود را در برنامه دارد گفت: این موارد با هدف کاهش قیمت تمام شده ، ارتقای کیفیت و دادن نقش ظرفیتی به این شرکتها صورت می پذیرد. مدیر عامل مگاموتور در پایان افزود: در جهت افزایش کیفیت در حال بررسی و گرید بندی کامل شرکت های زیر مجموعه هستیم و برای استفاده از تکنولوژی های روز،برنامه های انگیزشی را دنبال می کنیم.
محمدرضا شیخ عطار در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در خصوص برنامه های این شرکت گفت: بر اساس برنامه گروه سایپا برای گیربکس، اکسل و موتور گروه ایکس ۲۰۰ که شامل تیبا، ساینا و کوییک می باشد افزایش ظرفیت را دنبال می کنیم که برنامه افزایش تولید این گروه خودرو، روزانه ۱۲۰۰ دستگاه می باشد و قابلیت ارتقا تا ۱۴۰۰ دستگاه در روز را داراست.
وی افزود: بحث ارتقای موتور محصولات گروه ایکس ۲۰۰ را در دستور کار قرار دادیم که تا یک سال آینده می توان از آن بهره برداری کرد.شیخ عطار ضمن اشاره به ارتقاء کیفی استاندادرهای آلودگی برای گروه x200 تا سطح EU5 گفت : بر همین اساس موتورهای تولیدی، استاندارد یورو ۵ را پاس خواهند کرد، علاوه بر این باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش قدرت کشندگی خودرو خواهد شد که با این شرایط می توانیم ۱۰ درصد بهبود را داشته باشیم.
شیخ عطار با اشاره به گیربکس بهبود یافته nd2 که در حال حاضر بر روی محصولات گروه ایکس ۲۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد گفت: محدودیت های عملکرد تعویض دنده و افزایش عمر قطعات با پروژه های تعریف شده در گیربکس جدید، بهبود یافته است که بازبینی قطعات و سیستم های جدید بکار رفته پس از پیمایش در شرایط متفاوت، همچین رعایت تست های استاندارد حاکی از مطلوب بودن طرح های جایگزین می باشد. وی افزود:ظرفیت تولید این گیربکس جدید بهبود یافته ۵۰۰ دستگاه در روز است که برای گروه ایکس ۲۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت ارتقا ظرفیت تا ۱۲۰۰ دستگاه وجود دارد.
وی تاکید کرد: در حدود یک ماه و نیم است که گیربکس بهبود یافته nd2 بر روی محصولات استفاده می شود و با گزارشاتی که ارائه شده خوشبختانه نارضایتی نداشته و باعث افزایش رضایت مندی بیشتر مشتریان شده است. مدیرعامل مگاموتور با اشاره به گیربکس های جدید اتومات این شرکت گفت: دو نوع گیربکس اتوماتیک بر روی محصولات گروه سایپا استفاده خواهد شد که یک نوع آن گیربکس اتومات CWT است و برای محصولات ساینا اتومات و کوییک مورد استفاده قرار می گیرد و نوع دوم آن گیربکس شش دنده هیدرولیکی است که بر روی محصول جدیدsp100 مورد استفاده قرار می گیرد و قطعا رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. وی افزود: در حال حاضر مراحل استاندارد سازی و کالیبریزاسیون گیربکسcvt در مراحل نهایی تست وتنظیم است و به زودی وارد بازار خواهد شد.
این گیربکس تحت لیسانس پانچ و محصول مشترک بلژیک و ایران است. شیخ عطار تصریح کرد: ارتقاء کیفیت شرکت های قطعه ساز در اولویتهای مگا موتور است که با استفاده از ابزارهای که در اختیار داریم شامل کمک های فنی و مهندسی،تخصیص ظرفیتهای تامین، همچنین بازنگری رتبه های کیفی در هر دو جهت ارتقاء و تنزل. با در نظر گرفتن فعالیتهای کیفی وتکنیکی سازندگان طرف قرارداد همراه خواهد بود وی ضمن اشاره به اینکه مگاموتور استفاده حداکثری از ظرفیت صد در صد شرکت های زیر مجموعه خود را در برنامه دارد گفت: این موارد با هدف کاهش قیمت تمام شده ، ارتقای کیفیت و دادن نقش ظرفیتی به این شرکتها صورت می پذیرد. مدیر عامل مگاموتور در پایان افزود: در جهت افزایش کیفیت در حال بررسی و گرید بندی کامل شرکت های زیر مجموعه هستیم و برای استفاده از تکنولوژی های روز،برنامه های انگیزشی را دنبال می کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها