معاون سازمان محیط زیست خبر داد:
خروج بیش از ۳۰۰ هزار خودرو فرسوده در سال ۹۴
معاون سازمان محیط زیست، از برنامه ریزی برای خروج بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور در سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، دکتر سعید متصدی افزود: سال گذشته رکورد بسیار خوبی در زمینه خروج خودروهای فرسوده داشتیم و توانستیم ۳۰۰ هزار خودروی فرسوده را از ناوگان حمل و نقل خارج کنیم.
وی با بیان اینکه خروج این تعداد خودروی فرسوده در طول سالهای اخیر بیسابقه بوده است، اظهار داشت: این اقدام با همکاری معاونت اجرایی رئیسجمهور و ستاد سوخت انجام شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: خروج خودروهای فرسوده تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و در نتیجه منابع کشور دارد.
به گفته متصدی، در حال حاضر هماهنگیهای لازم با معاونت اجرایی ریاست جمهوری و ستاد سوخت انجام شده و رایزنیهای خوبی صورت گرفته و از سوی سازمان محیط زیست پیشنهاد شد به جای اینکه هزینه مربوط به خروج خودروهای فرسوده را از واردکنندگان دریافت کند، سند خودروی فرسوده را تحویل بگیرد که این اقدام تحول بسیار خوبی در خروج خودروهای فرسوده ایجاد میکند.
وی یادآور شد: برای سال ۹۴ با همکاری ستاد سوخت و وزارت کشور و سازمان محیط زیست بحث حمایت از خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل دنبال میشود و امیدواریم که رکورد سال ۹۳ در خروج این خودروها در سال ۹۴ زده شود.
وی با بیان اینکه خروج این تعداد خودروی فرسوده در طول سالهای اخیر بیسابقه بوده است، اظهار داشت: این اقدام با همکاری معاونت اجرایی رئیسجمهور و ستاد سوخت انجام شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: خروج خودروهای فرسوده تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و در نتیجه منابع کشور دارد.
به گفته متصدی، در حال حاضر هماهنگیهای لازم با معاونت اجرایی ریاست جمهوری و ستاد سوخت انجام شده و رایزنیهای خوبی صورت گرفته و از سوی سازمان محیط زیست پیشنهاد شد به جای اینکه هزینه مربوط به خروج خودروهای فرسوده را از واردکنندگان دریافت کند، سند خودروی فرسوده را تحویل بگیرد که این اقدام تحول بسیار خوبی در خروج خودروهای فرسوده ایجاد میکند.
وی یادآور شد: برای سال ۹۴ با همکاری ستاد سوخت و وزارت کشور و سازمان محیط زیست بحث حمایت از خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل دنبال میشود و امیدواریم که رکورد سال ۹۳ در خروج این خودروها در سال ۹۴ زده شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها